۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۵۰۹۰۹
امام جمعه موقت شهر اردل؛

کشورهاي غربي با تصويب قطعنامه عليه نظام ما، دشمني خود را آشکارتر نمودند

جت الاسلام اسماعيل خالدي گفت: کشورهاي غربي از جمله آمريکا و رژيم جعلي صهيونيستي با تصويب قطعنامه عليه نظام ما، دشمني خود را آشکارتر نمودند، اما بدانند به فضل الهي ما با اين قطعنامه‌ها، از مسير انقلاب منحرف ودلسرد نخواهيم شد و بدانند ما بر سر عهدي که با امام و شهيدان بستيم، هستيم و با شهامت اين راه را ادامه ميدهيم.
کشورهاي غربي با تصويب قطعنامه عليه نظام ما، دشمني خود را آشکارتر نمودند
به گزارش جهانبین نیوز؛  حجت الاسلام اسماعيل خالدي، امام جمعه موقت شهرستان اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعون خود و نمازگزاران به تقو.اي الهي گفت: توصيه به تقوا در همه ي خطبه هاي نماز جمعه از اهميت بالاي اين امر الهي داردچرا که ارزش انسان به رعايت همين تقوا است

خالدي ادامه داد:اميرالمومنين علي عليه السلام مي فرمايند: ارزش انسان به چيزي است که به او عشق مي ورزد و علاقه دارد و اگر علاقه انسان خداوند متعال باشد انسان ارزش اش بي انتهاست و اگر علاقه انسان به ماديات باشد، به همان اندازه که آن شي قيمت دارد مي ارزد.


وي ضمن تبريک دهه کرامت با اشاره به سيره امام رضا عليه السلام گفت: ايشان ويژگي هاي مسئولان در حکومت ديني رامهربان بودن با مردم برشمردند، چرا که صفت امام رضا عليه السلام رئوف بودن ايشان بود يعني رئوف بودن نسبت به مردم، متواضع بودن با مردم، نشستن پاي صحبت مردم، احترام و کمک کردن به آنها که همه اين موارد از صفات امام رضا عليه السلام است.

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به سفر رياست محترم جمهور و هيئت همراه به استان چهارمحال و بختياري اظهار کرد: مسئولين شهرستاني و استاني بايد مصوبات هيئت دولت را دنبال کنند تا به تحقق برسد، در اين سفر الحمدلله مصوبات خوبي تصويب شد از جمله مديريت کمبود آب،بحث اشتغال زائي و محروميت زدايي از استان ومصوبات ديگري که انشاالله با تلاش مسئولين استان اين امور به تحقق بيانجامد.

خالدي با  اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در سالگرد ارتحال رهبر کبير انقلاب بود بيان کردکمقام معظم رهبري در اين جلسه فرمودند: نگذاريد از انقلاب هويت زدايي کنندو حقيقت انقلاب را واژگون کنند و عده اي با دروغ و فريب و جنگ رواني مردم را دلسرد کنند. تا مي توانيدبا جهاد تبيين، جنگ رواني دشمن را افشا کنيد.

 وي با اشاره به تصوير قطعنامه  کشور هاي غربي عليه ايران گفت: کشورهاي غربي از جمله آمريکا و رژيم جعلي صهيونيستي با تصويب قطعنامه عليه نظام ما، دشمني خود را آشکارتر نمودند، اما بدانند به فضل الهي ما با اين  قطعنامه‌ها، از مسير انقلاب منحرف ودلسرد نخواهيم شد و بدانند ما بر سر عهدي که با امام و شهيدان بستيم، هستيم و با شهامت اين راه را ادامه ميدهيم و بدانيد که به زودي با نابودي اسرائيل، انتقام همه دشمني ها را از شما خواهيم گرفت.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۹:۱۸:۲۰

10 Jun 2022