۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۵۰۸۸۶
وزیر جهاد کشاورزی؛

رئیس جمهور یک نهضت خوب در بخش کشاورزی را رقم می زند

سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما یک بسته پیشنهادی 2000هزار میلیاردی در این سفر برای بخش کشاورزی و دامداری تهیه دیده ایم که امشب در شورای اداری مطرح می کنیم که رییس جمهور بتواند یک نهضت خوبی در بخش کشاورزی به وجود آورد.
رئیس جمهور یک نهضت خوب در بخش کشاورزی را رقم می زند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید جواد ساداتی نژاد  وزیر جهاد کشاورزی در سفر به شهرستان فارسان با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم اظهار کرد:  انشااالله خداوند به ما توفیق دهد تا  در قبال شهدا  بتوانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.
 
 وی  با اشاره به اینکه بنده آشنایی کامل با شهرستان فارسان را دارم تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری  دارای ظرفیت های بیشماری از جمله کشاورزی است ، قدرت تولید پروتئین را  دارد.
 
ساداتی نژاد با اذعان بر اینکه؛  دغدغه امام جمعه  در حوزه اشتغال  را می توان برطرف کرد گفت:  ما یک بسته پیشنهادی 2000هزار میلیاردی در این سفر برای بخش کشاورزی و دامداری تهیه دیده ایم که  امشب در شورای اداری مطرح می کنیم که  رییس جمهور بتواند یک نهضت خوبی در بخش کشاورزی به وجود آورد.
 
وی خاطر نشان کرد:  حتما مطالبات شما  مردم شهرستان فارسان را می شنویم و در حضور رییس جمهور مطرح می کنم.
 
صالحی فرماندار شهرستان فارسان در ادامه این برنامه اظهار کرد: متاسفانه در سنوات گذشته به خاطر  مسئله مالی، فرآیند سد آن طور که باید پیشرفت داشته باشد نداشته است.
 
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر  پیشرفت سد 80درصد است تصریح کرد:  درسال گذشته  مسئولینی که به این شهرستان سفر کردند قول داده بودند که تا پایان فروردین ماه سد آب گیری شود اما نه تنها آب گیری نشده بلکه  از آن زمان تا کنون تنها ۶ درصد پیشرفت داشته است، این پروژه ردیف ملی است و اصلا مشکل منابع مالی ندارد.
 
صالحی یادآور شد:  پروژه سد یک پروژه ملی است و بعد از آن هم پروژه های خط انتقال است که برای کل شهرستان از اینجا تا کشتارگاه جونقان آب  شرب ، صنعت ، هم کشاورزی  را تأمین می کند.
 
انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۷:۴۹

9 Jun 2022