۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۵۰۳۳۲
امام جمعه شهر اردل:

سواد رسانه اي نياز اصلي جامعه امروز است

امام جمعه اردل گفت: امروز دشمنان از طريق فضاي مجازي به دنبال ايجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکني هستند لذا آنچه نياز امروز جامعه است ارتقا سطح سواد رسانه‌اي است.
سواد رسانه اي نياز اصلي جامعه امروز است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام  مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با تاکيد بر لزوم رعايت تقواي الهي در تمام زمينه ها، اظهار کرد: مهم ترن وظيفه الهي ما کسب رضايت خداست.

بهرامي با مروري بر ارزش و اهميت ماه مبارک رمضان گفت: نفس هاي شما در اين ماه عبادت است و ببينيد که آفريدگار هستي چه فرصت هايي را فراهم آورده است.

وي  با بيان اينکه ماه رمضان نسخه اي است که براي رشد و تکامل همه ما نوشته شده است، افزود:  رمضان ماه مهماني خداست، که بايد از آن نهايت استفاده را برد.
 
سواد رسانه اي نيازاصلي جامعه  امروز است
امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهراردل با محکوم کردن اقدام وحشيانه و تروريستي و حمله به سه نفر از روحانيون جهادگر روزه دار در حرم مطهر رضوي گفت: امروز دشمنان نظام جمهوري اسلامي از راه هاي مختلف به دنبال ايجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکني هستند و با اينگونه اقدام تروريستي در صدد ايجاد شکاف مذهبي و قوميتي مي باشند.

بهرامي در ادامه با اشاره به اهميت سواد رسانه اي و هوشياري مسئولين و مردم در اين زمينه گفت:امروز دشمن از طريق فضاي مجازي به دنبال ايجاد فتنه و اختلاف و تفرقه افکني است لذا آنچه نياز امروز جامعه است ارتقا سطح سواد رسانه‌اي است..

وي با بيان اينکه سواد رسانه اي نيازاصلي جامعه  امروز است بيان کرد:سواد رسانه‌اي، مهارتي است که لازم است افراد در کنار استفاده از رسانه‌ها و فضاي مجازي به‌عنوان يک رسانه تعاملي، به آن مجهز شوند.   

بهرامی با اشاره به اينکه دشمن در پي ايجاد ناامني، اغتشاش و برهم زدن سامانه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، اعتقادي و ... است، افزود: مفهوم سواد رسانه‌اي اين است که به محض رويت يک خبر که صحت آن مورد ترديد است نبايد اقدام به بازنشر کرد، بلکه بايد با تحقيق و تفحص در مورد محتواهاي توليدي مانع از خدشه‌دار شدن فضاي رواني جامعه و امنيت ملي شد.

امام جمعه شهر اردل در پايان به برخي از مشکلات شهر اردل اشاره کرد و افزود:مسئولين جهاد کشاورزي هرچه زودتر نواقصات طرح پروژه آب رساني به دشت شهر اردل برطرف کنند و همچنين از شهردارشهر اردل خواستند کوچه هاي شهر که نياز به ترميم و آسفالت دارند را در دستور کار قرار دهند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۹ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۵۶:۰۰

8 Apr 2022