۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۵۰۳۱۲
فرماندار شهرستان اردل؛

180 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زایی به اردل اختصاص يافت

يعقوب شکوهي گفت: 180 ميليارد ريال تسهيلات در راستاي ايجاد اشتغال در حوزه‌هاي مشاغل خانگي، مشاغل روستايي و عشايري به اين شهرستان اختصاص يافت.
180 ميليارد ريال تسهيلات اشتغال زایی به اردل اختصاص يافت
به گزارش جهانبین نیوز؛  جلسه کارگروه تخصصي اشتغال شهرستان اردل با حضور فرماندار شهرستان اردل ، مديرکل کار، رفاه و امور اجتماعي استان و مسئولين شهرستان اردل برگزار شد.

يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل در اين جلسه گفت: تمام دستگاههاي اجرايي در راستاي سال توليد، دانش بنيان و اشتغال آفرين با استفاده از تمام  ظرفيتهاي خود ايجاد اشتغال مي نمايند که در همين راستا در سال  1401 بيش از  24 دستگاه وظيفه اشتغال چه به صورت مستقيم و چه به صورت غير مستقيم در بخش دولتي و غير دولتي را بر عهده خواهند گرفت.

شکوهي بيان کرد: مبلغ  180 ميليارد ريال تسهيلات در راستاي ايجاد اشتغال در حوزه‌هاي مشاغل خانگي، مشاغل روستايي و عشايري و همچنين  در تسهيلات تبصره  18 در سه ماهه اول سال 1401 براي پرداخت به متقاضيان در نظر گرفته شد.

فرماندار شهرستان اردل تصريح کرد:در جهت اجراي طرح هاي اشتغال زايي تلاش مي کنيم، از همه ظرفيت هاي شهرستان به خوبي استفاده کنيم، لازم است همه دستگاه هاي اجرايي در اين زمينه همکاري لازم را داشته باشند.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۳:۳۷

6 Apr 2022