۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۵۰۲۷۰
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

12 فرودين يعني سبابه هاي رنگين براي انتخاب جمهوري اسلامي ايران

حسين بابادي گفت: 12 فروردين يادآور روزي است که ملت ايران به فرمان امام راحل به پاي صندوق هاي راي آمدند و با آراي 98.2 درصدي به جمهوري اسلامي «آري» گفتند.
12 فرودين يعني سبابه هاي رنگين براي انتخاب جمهوري اسلامي ايران
حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ ضمن گراميداشت يوم الله 12  فروردين روز جمهوري اسلامي گفت: يوم‌الله دوازدهم فروردين يکي از ماندگارترين روزهاي انقلاب اسلامي است زيرا در اين روز بزرگ بيش از 98 درصد از مردم ايران به نظام مقدس جمهوري اسلامي راي «آري» دادند.

بابادي با بيان اينکه يوم‌الله دوازدهم فروردين تجلي مشروعيت و تبلور مقبوليت نظام مقدس جمهوري اسلامي است، تصريح کرد: اگر چه حضرت امام خميني(ره) از نتيجه همه‌پرسي  12  فروردين سال  1358  آگاه بودند اما با تدبير خويش و برگزاري همه‌پرسي عمومي، نظام مقدس جمهوري اسلامي را براي هميشه بيمه کردند.

وي با بيان اينکه يوم‌الله دوازدهم فروردين بزرگترين سند و گواهي مردمي‌بودن نظام مقدس جمهوري اسلامي است، ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران برخاسته از مردم و متعلق به مردم است و آنان هستند که با انتخاب مستقيم و غيرمستقيم مسئولان، شاکله اصلي نظام مقدس جمهوري اسلامي را تشکيل مي‌دهند.

بابادي يوم‌الله دوازدهم فروردين را يکي از اعياد بزرگ و خاطره‌انگيز انقلاب اسلامي دانست و گفت: با توجه به قرار گرفتن روز جمهوري اسلامي در ماه شعبان المعظم، برنامه‌هاي بزرگداشت ايام‌الله دوازدهم فروردين با صبغه شادي دوچندان همراه با ارتقاء کمي و کيفي برگزار خواهند شد.

وي با اشاره به ضرورت فعاليت در فضاي مجازي با موضوع 12 فروردين و روز جمهوري اسلامي يادآور شد: توليد محتوا در فضاي مجازي و خبرگزاري ها با موضوع دوازدهم فروردين روز جمهوري اسلامي و برپايي تريبون آزاد با موضوع جمهوري اسلامي و دستاوردهاي آن از اهميت بالايي برخوردار است و امروز بايد برنامه هاي ما به سمتي حرکت کند که به پاسخگوي شبهات مختلف بويژه شبهات نسل جوان منجر شود.

انتهاي پيام/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۳۷:۵۹

31 Mar 2022