۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۹۷۵۹

11 مدال رنگارنگ دستاورد نمایندگان چهارمحال و بختیاری در جشنواره شمیم خانواده سپاه

پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کسب 11 مدال توسط نمایندگان چهارمحال و بختیاری پایان یافت.
11 مدال رنگارنگ دستاورد نمایندگان چهارمحال و بختیاری در جشنواره شمیم خانواده سپاه
به گزارش جهانبین نیوز؛  علی‌بیگی مدیر مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) اظهار کرد: پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده کل‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به میزبانی استان خوزستان طی دو روز برگزار شد.

وی تصریح کرد: 6 تیم از چهارمحال و بختیاری متشکل از 38 ورزشکار در پنجمین دوره از جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده حضور داشتند.

علی‌بیگی افزود: هدف اصلی از برگزاری این جشنواره اثبات این مسئله بود که حجاب مانع فعالیت ورزشی بانوان نمی‌شود و بانوان محجبه در رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند افتخار آفرین باشند.

مدیر مرکز فرهنگی خانواده کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: 46 رده سنی در این مسابقات شرکت داشتند و در ۶ رشته نفرات اول تا سوم معرفی و تقدیر شدند.

علی‌بیگی ادامه داد: نمایندگان سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) از  چهارمحال و بختیاری موفق شدند در این جشنواره 6 مدال طلا و چهار مدال نقره در رشته شنا و یک مدال برنز در رشته آمادگی جسمانی کسب کنند.

وی یادآور شد: پنجمین جشنواره شمیم در ۶ رشته ورزشی، والیبال، تکواندو، آمادگی جسمانی، دارت تیراندازی و شنا با حضور بیش از ۲ هزار شرکت‌کننده از همسران و دختران کارکنان سپاه سراسر کشور برگزار و در اختتامیه این جشنواره از حافظان قرآن دختر هم تجلیل شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۸:۳۳:۳۷

27 Jan 2022