۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۳۱۰۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

امروز تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های بسیار مهم است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های بسیار مهم است چراکه آینده انقلاب به دست این جوانان است.
امروز تربیت جوانان انقلابی از اولویت‌های بسیار مهم است

به گزارش جهانبین‌نیوز، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در طرح اعتلای بسیج فرهنگیان (معلم آینده‌ساز) با اشاره با 36 هزار شهید دانش‌آموز و 4 هزار شهید فرهنگی کشور، اظهار کرد: بخش عمده‌ی تربیت، پرورش و آموزش جوانان انقلابی طبق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزئی از وظایف معلمان و فرهنگیان است.

وی افزود: تربیت جوان انقلابی میسر نخواهد شد مگر با اراده کسانی که عهده دار تعلیم و تربیت جوانان و نوجوان در سطح جامعه هستند.

سردار اکبری با اشاره به اینکه شهدا الگوی جوانان و نوجوانان انقلابی هستند،  خاطرنشان کرد: شهدای دانش‌آموز سنگر مدرسه را رها و برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل حضور پیدا کردند و این‌ها همان جوانانی هستند که انقلاب را بوجود آوردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیان کرد: 36 هزار دانشجوی شهید برگرفته از تربیت و الگوی همان معلمانی بودند که هم در سنگر دفاع مقدس و هم در سنگر مدرسه خدمت می‌کردند و دانش آموزانی همچون شهید فهمیده و دیگر شهیدان عزیز و بلندمرتبه را تربیت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: امروزه تربیت جوانان انقلابی از اولویت های بسیار مهم است چراکه آینده انقلاب به دست این جوانان است.

سردار اکبری تشریح کرد: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن جزء رسالت‌های بسیار مهم پاسداری و بسیجی است و همانطور که رهبر عظیم الشأن انقلاب فرمودند هر که دل در گرو انقلاب دارد، یک بسیجی است.  

انتهای پیام/1029ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۴:۱۱

26 Dec 2019