۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۲۷۴۵
هم زمان با هفته دولت/

افتتاح و کلنگ زنی 43 پروژه بخش کشاورزی

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته دولت 43 پروژه در چهارمحال و بختیاری افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که سه پروژه آن کلنگ زنی و مابقی آن افتتاح می شود.
افتتاح و کلنگ زنی 43 پروژه بخش کشاورزی
به گزارش جهانبین نیوز؛ ذبیح الله غریب رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه بیشترین پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت مربوط به بخش کشاورزی است عنوان کرد: اعتباری که برای این پروژه ها در نظر گرفته شد 42 میلیارد تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه سیل امسال خسارات زیادی را به بخش کشاورزی وارد کرده است بیان داشت: شیلات های این استان و زیر ساخت های کشاورزی از جمله تاسیسات آبی در سیل امسال خسارت زیادی دیده اند.

غریب با اشاره به اینکه کمک های بلاعوضی برای بخش کشاورزی این استان شده است که در چهل سال گذشته بی سابقه بوده اذعان داشت: 52 میلیارد تومان کمک بلاعوض به ما شده که این کمک ها چهار درصد بودجه را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه بیش از چهار هزار پرونده خسارات سیل را اماده کرده ایم عنوان کرد: تسهیلات خوبی را از صندوق برای جبران خسارات سیل گرفته ایم.

غریب با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری برای توسعه مجهز کردن زمین های کشاورزی به شبکه نوین سقف اعتبار ندارد عنوان کرد: تا کنون 53 درصد از اراضی این استان به شبکه نوین آبیاری مجهز شده و این در حالی است که در کشور 20 درصد اراضیی مجهز به این شبکه است.

وی با بیان اینکه محدودیت منابع بانکی نداریم عنوان کرد: سال گذشته منابع بانکی ما بالای 30 درصد بوده است.

غریب به کشت کلزا در این استان اشاره کرد و گفت: همه تلاش ما بر این است که میزان کشت کلزا در این استان را بالا ببریم چراکه  با این شرایط کشور می توان در کاهش واردات روغن موثر باشیم .

انتهای پیام/1020ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۰۶

29 Dec 2019