:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> مشکلات کارگران باید با عزم مسئولین رفع گردد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶
کد مطلب : ۴۱۹۵۲
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) :

مشکلات کارگران باید با عزم مسئولین رفع گردد

سردار اکبری در جمع کارگران استان گفت: امیدواریم مشکلات بخش کارگری به وسیله عزم مسئولین رفع گردد.
مشکلات کارگران باید با عزم مسئولین رفع گردد
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در جمع کارگران استان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک روز کارگر از تلاش‌ها و کمک‌های مردم چهارمحال و بختیاری در جهت کمک به مردم سیل زده قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری بار دیگر به همه نشان دادند که با محرومیت‌هایی که در دستان وجود دار اگر برادر و هم وطنشان‌ به کمک نیاز داشته باشند با تمام وجود در میدان عمل حضور خواهند یافت.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه افتخار استان چهارمحال و بختیاری این است که همیشه در کنار مردم کشور بوده و خواهد بود، عنوان داشت مردم استان در تمامی عرصه ها به خوبی حضور داشتند و دارند که نمونه بارز آن دوران دفاع مقدس و حادثه اخیر سیل بود که با تمام داشته خود به میدان آمدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: کمک های مردم به مناطق سیل زده توسط خادمین خود در سپاه به مناطق ارسال و در بین مردم شوشتر توزیع گردید.

سردار اکبری به شهید شاخص کارگری شهید حسینعلی ترکی اشاره کرد و گفت:شهید ترکی در زمان اوایل جنگ وارد منطقه شور شد که با دارایی مادی خود که تنها اتوبوسش بود به میدان آمد و آن را هم در راه انقلاب و اسلام هدیه کرد.

وی با بیان اینکه شهدا با جان خود که بزرگترین سرمایه خود بودند از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند بیان داشت:شهید مدافع حرم استان چهارمحال و بختیاری محمد حسن قاسمی اشکفتکی در خاطرات خود می‌نویسد که من دوست دارم در راه اسلام آنقدر کار کنم که در این راه بمیرم.

وی با بیان اینکه همه کارگران استان چهارمحال و بختیاری بسیجی هستند، تصریح کرد: استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس ۲۱۴ شهید کارگری را تقدیم به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سردار اکبری به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار کارگران اشاره کرد و افزود: شرمنده کارگری هستیم که صبح به میدان کار می رود و اسب با دست خالی به نظر خانواده باز می‌گردد.

این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم مشکلات بخش کارگری به وسیله عزم مسئولین رفع گردد و هیچ کارگری شرمنده خانواده خود نشود‌.

انتهای پیام /1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۱:۵۴

30 Dec 2019