۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
کد مطلب : ۲۴۹۴۵
نماينده ولي فقيه در سپاه در شهرکرد:

عده اي از مقام و جايگاه خود سوء استفاده كردند و به انقلاب ضربه زدند

نماينده ولي فقيه در سپاه به مطلق نگري در مورد صحابه اشاره كرد و گفت: گفته شده است هر كس نفس امام(ره) به او خورده شده يارامام است، عده اي از مقام و جايگاه خود سوء استفاده كردند و به انقلاب ضربه زدند.
عده اي از مقام و جايگاه خود سوء استفاده كردند و به انقلاب ضربه زدند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشكات برين، حجت الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه در هفتمين روز كنگره ملي شهداي چهارمحال و بختياري كه با حضور بانوان طلبه استان و ديگر اقشاردر مصلي بزرگ امام خميني(ره) برگزار شد در خصوص نقش خواص در دفاع از ميراث انقلاب اسلامي اظهار كرد: آيا بعد از امام (ره) خواص توانسته اند به نحو احسنت از ميراث امام(ره) پاسداري كنند.

وي افزود: تارخ قانونمند است و حوادث تاريخ قابل تكرار است بايد مواظب باشيم در دام تاريخ گرفتار نشويم اكثر حوادث دوران پيامبر و امام علي (ع) نيز تكرار گرديد حتي در دوران ما.
حجت الاسلام سعيدي ادامه داد: علت نگراني رهبران الهي انحراف در سازو كار دين و شريعت است همانند نحوه انتخاب و اختيار رهبري، موضع گيري در مقابل رهبري همانند حادثه عاشورا همچنان در حال تكرار است.

نماينده ولي فقيه در سپاه بيان كرد: اگر بناست رهبري نباشد او منزوي مي شود يا كشته مي شود يا غايب مي شود به خاطر اينكه مردم و خواص جايگاه رهبر را خوب نشناختند.
وي گفت: اولين كساني كه مي توانند به ميراث رهبري دست بزنند ذريه آنها، نوه آنها، خواص و مردم مي باشند.

حجت الاسلام سعيدي با بيان اينكه در زمان ما اكثر افراد در مقابل رهبري ايستادند گفت: ما بايد با صراحت مشكلات را مطرح كنيم اگر ما اشتباه كنيم عذاب ما بيشتراز دوران هاي ديگر است و تشابهاتي كه در زمان رسول الله با زمان ما وجود دارد.

وي ادامه داد: مورد اول در زمان بعد از رسول الله (ص) سه گروه در مقابل علي (ع) ايستادند افرادي ميانه رو، افرادي مقابل او و افرادي همراه او در زمان ما نيز دقيقا تكرار شد.

نماينده ولي فقيه در سپاه تاكيد كرد: نبايد خواص عصر ما اشتباهات خواص زمان پيامبر (ص) را تکرار کنند، خواص ما نبايد اشتباهات بني‌اسرائيل را تکرار کنند، مبادا در زمان ما برخي از عمامه‌ به سرها و برخي سياسيون هم با اين طرف ارتباط داشته باشند و هم فتنه‌‌گران را نوازش کنند.

حجت الاسلام سعيدي افزود: مورد دومي كه در زمان ما تكرار شد جايگاه رهبري است در زمان علي (ع) فرمودند علي جوان است تند است بي تجربه است در زمان ما نيز اعلام كردند امام(ره) كجا، مقام معظم رهبري كجا.

وي ادامه داد: در صورتي كه اگر کسي ولايت روح‌الله را پذيرفت، بايد ولايت مقام معظم رهبري بعد از امام خميني (ره) يعني ولايت حضرت امام خامنه‌اي را هم بپذيرد،‌ اگر بعضي خواص دچار کج‌فهمي شدند، اگر برخي خواص بين امام و رهبري بعد از رحلت ايشان مرزبندي کردند،‌ مردم بايد از آن خواص فاصله بگيرند.

نماينده ولي فقيه در سپاه مورد سوم را مطلق نگري در مورد صحابه دانست و گفت: گفته شده است هر كس نفس امام(ره) به او خورده شده يارامام است، عده اي از مقام و جايگاه خود سوء استفاده كردند و به انقلاب ضربه زدند.

وي بيان كرد: مورد چهارم، سكوت در برابر فتنه همانند فتنه صفين در زمان رسول الله و فتنه ۸۸ در زمان ما بود.

حجت الاسلام سعيدي افزود: تعجب مي‌کنم چرا برخي نمي‌فهمند، همه مردم اعلام موضع کردند در ۹ دي سال ۸۸ مردم با حضور در صحنه، موضع‌شان را در مقابل فتنه اعلام کردند اما عده‌اي از خواص سکوت کردند که همچنان ساکتند.

وي در پايان خاطر نشان كرد: مورد بعدي عدم توجه خواص پشت صحنه است كه اجراي فتنه ها به صورت همدستي است و دو لايه دارد كه لايه بيروني ديده مي شود اما لايه مياني ديده نمي شود و همين موجب ضربه زدن به نظام است و بنيانگذاران ظلم و فتنه از خود سندي باقي نمي گذارند.

انتهاي پيام1020ج/ 530م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۵۲

17 Jan 2020