۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
کد مطلب : ۲۲۲۸۲

سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود

امام جمعه فارسان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته فارسان گفت: اگر چه امروز در ظاهر يمني ها مظلوم واقع شده اند و آل سعود خود را آزاد مي پندارد، ولي طبيعت خلقت اين چنين بود ، که ظلم و ستم را تحمل نخواهد کرد و سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود و پيروزي از آن مقاومت يمني ها خواهد شد.
سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در ادامه افزود: تهاجم وحشيانه و همه جانبه آل سعود با حمايت هاي علني و پنهان استکبار جهاني به سردمداري آمريکا و اسرائيل به مردم بي پناه و خلع سلاح شده يمن به جزء کشتار کودکان و زنان بي پناه هيچ دستاوردي براي متجاوزين نداشته است که اين عمل رسوايي و افتضاح متجاوزين دنيا را فرا گرفته است.

وي اظهار داشت: تعجب از سازمان هاي جهاني دنيا که با ساز حمايت از حقوق بشر اين چنين چشم خو را بر جنايت هاي و کشتار مردم بي پناه يمن بسته اند و خود را در اين برهه حساس که جهانيان نياز به موضع گيري آنها دارد خودشان را به خواب خرگوشي زده اند.

وي تصريح کرد: تعجب ديگر، از آمريکا و غربي ها است که با اين حمايت ها و چراغ سبز، خون خواري چون داعش ، القائده و ديگر مزدوران را تقويت کرد و دير يا زود به جان ملت هايشان خواهد افتاد.

خطيب جمعه فارسان در ادامه افزود: بايد از اين حکام مزدور کشور هاي منطقه پرسيد که چرا در زماني که منطقه و مردم آن نياز به آرامش دارن کشورشان را در پازل توطئه هاي استکبار انداخته و منطقه را به خاک و خون و آتش کشانده و آينده منطقه را به نا امني سوق داده است.

وي ادامه دارد: اگر چه امروز در ظاهر يمني ها مظلوم واقع شده اند و آل سعود خود را آزاد مي پندارد، ولي طبيعت خلقت اين چنين بود ، که ظلم و ستم را تحمل نخواهد کرد و سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود و پيروزي از آن مقاومت يمني ها خواهد شد.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۲۹

29 Dec 2019