کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود

19 ارديبهشت 1394 ساعت 8:26

امام جمعه فارسان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته فارسان گفت: اگر چه امروز در ظاهر يمني ها مظلوم واقع شده اند و آل سعود خود را آزاد مي پندارد، ولي طبيعت خلقت اين چنين بود ، که ظلم و ستم را تحمل نخواهد کرد و سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود و پيروزي از آن مقاومت يمني ها خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در ادامه افزود: تهاجم وحشيانه و همه جانبه آل سعود با حمايت هاي علني و پنهان استکبار جهاني به سردمداري آمريکا و اسرائيل به مردم بي پناه و خلع سلاح شده يمن به جزء کشتار کودکان و زنان بي پناه هيچ دستاوردي براي متجاوزين نداشته است که اين عمل رسوايي و افتضاح متجاوزين دنيا را فرا گرفته است.

وي اظهار داشت: تعجب از سازمان هاي جهاني دنيا که با ساز حمايت از حقوق بشر اين چنين چشم خو را بر جنايت هاي و کشتار مردم بي پناه يمن بسته اند و خود را در اين برهه حساس که جهانيان نياز به موضع گيري آنها دارد خودشان را به خواب خرگوشي زده اند.

وي تصريح کرد: تعجب ديگر، از آمريکا و غربي ها است که با اين حمايت ها و چراغ سبز، خون خواري چون داعش ، القائده و ديگر مزدوران را تقويت کرد و دير يا زود به جان ملت هايشان خواهد افتاد.

خطيب جمعه فارسان در ادامه افزود: بايد از اين حکام مزدور کشور هاي منطقه پرسيد که چرا در زماني که منطقه و مردم آن نياز به آرامش دارن کشورشان را در پازل توطئه هاي استکبار انداخته و منطقه را به خاک و خون و آتش کشانده و آينده منطقه را به نا امني سوق داده است.

وي ادامه دارد: اگر چه امروز در ظاهر يمني ها مظلوم واقع شده اند و آل سعود خود را آزاد مي پندارد، ولي طبيعت خلقت اين چنين بود ، که ظلم و ستم را تحمل نخواهد کرد و سرنوشت آل سعود کمتر از صدام نخواهد بود و پيروزي از آن مقاومت يمني ها خواهد شد.


انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 22282

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22282/سرنوشت-آل-سعود-کمتر-صدام-نخواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir