۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۰۱۶۶
به منظور جذب سرمایه داران؛

جلسه شورای عالی ایرانیانِ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

استاندار: حذف بروکراسی غیرلازم و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان بهترین راه کارهای جذب سرمایه داران برای توسعه استان هستند.
جلسه شورای عالی ایرانیانِ استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز، جلسه شورای عالی ایرانیان (مقیم خارج کشور) در محل سالن شهید خرازیِ دهکردی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این جلسه که تعدادی از مدیران ارشد استانی نیز حضور داشتند، راه کارهای جذب سرمایه داران ایرانی و بخصوص سرمایه داران چهارمحالی مقیم خارج از کشور، برای توسعه و عمران استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در جلسه شورای عالی ایرانیان، استاندار چهارمحال و بختیاری بهترین راه جذب سرمایه گذاران را ایجاد وبسایتی استانی برای معرفی توانایی ها و زمینه های سرمایه گذاری استان دانست.

در این جلسه به پیشنهاد استاندار مقرر شد برای تسهیل امر سرمایه گذاری و حذف نامه نگاری ها و بروکراسی اضافی که برای سرمایه گذاری در سطح استان وجود دارد، از نمایندگان اداره امور اراضی و منابع طبیعی نیز برای جلسات آتی و همچنین کارگروه مربوطه دعوت شود.

قاسم سلیمانی دشتکی در مورد بحثی که میان اعضای جلسه در خصوص ثبت نام سرمایه داران در وبسایت و مشکلات احتمالی مربوط به آن به دلیل تحریم ها وجود دارد نیز گفت: بهتر است ما در این وبسایت به دنبال اطلاعات جزئی و تفصیلی سرمایه داران نباشیم چرا که چنین اطلاعاتی را بصورت دقیق تر و مطمئن تر میتوان از کانال های دیگری همچون وزارت امور خارجه نیز دریافت کرد. بلکه کافی است مکانیزمی در سایت در نظر گرفته شود که سرمایه داری که مایل به سرمایه گذاری در استان است، بتواند فقط اسم و شماره تماسی از خود در آن ثبت کند و سپس برای اطلاعات بیشتر با وی تماس گرفته شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد کارگروهی چنر نفره از متخصصین امر تشکیل شود و این افراد به کشورهایی که سرمایه داران ایرانی و بخصوص چهارمحالی در آنها وجود دارد، سفر کرده و در جلساتی که با آنها برگزار میکنند، فرصت های سرمایه گذاری استان را برای آنان تشریح و از آنها برای شرکت در همایشی که در سال ۹۴ قرار است به همین منظور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شود دعوت کنند.

در پایان این جلسه استاندار ضمن دعوت از همه سازمان ها و ادارات مربوطه استانی برای حضور در جلسات شورای عالی ایرانیان، جذب سرمایه داران را مستلزم تحقق دو امر دانست و گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان برای سرمایه داران محترم و رفع موانع سرمایه گذاری همچون بروکراسی های غیرلازم بهترین راه جذب سرمایه داران و توسعه و پیشرفت استان دانست.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۶:۱۹

28 Dec 2019