۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۲۰۱۴۵
مسئول حوزه بسيج دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد:

محاکمه مهدي هاشمي باعث اميد و قوت قلب بيشتر مردم به نظام مي شود

قوه قضائيه بايد از اين پيچ تاريخي مربوط به دستگاه قضائي با صلابت عبور کند تا ديگر آقازاده هايي همچون مهدي هاشمي و حاميان آنها اجازه دست درازي به اموال مردم و بيت المال به سرشان نزند.
محاکمه مهدي هاشمي باعث اميد و قوت قلب بيشتر مردم به نظام مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتید برتر، داوود براتي مسئول حوزه بسيج دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد گفت: اينکه دستگاه قضايي کشور پای افرادي چون مهدي هاشمي با آن عقبه مشهود و قوي را به دادگاه باز کرده و به جرائم وي طي اين چند سال رسيدگي مي کند خودش نشان از عزم اين قوه براي ريشه کني فساد در جامعه دارد.

وي افزود: نتيجه دادگاه از چند جهت مورد اهميت است، يکي اينکه حکم قاطع پرونده مهدي هاشمي باعث اميد و خوش بيني مردم به نظام شده و باعث نااميد کردن سوءاستفاده گران و رانت خواران و حاميان فساد در جامعه میشود. همچنين محاکمه وي قطعا راه های فساد بانکي و اقتصادي را براي اهل آن ناهموار خواهد کرد.

مسئول حوزه بسيج دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد تاکيد کرد: مردم و جامعه دانشگاهي بايد با برگزاري کمپين ها و بيانيه ها حمایت خود را از  محاکمه  و اجرای حکم مهدي هاشمي پرشور و قاطع اعلام کرده و قوه قضائيه هم بايد از اين پيچ تاريخي با صلابت عبور کند تا ديگر آقازاده هايي همچون مهدي هاشمي و حاميان آنها اجازه دست اندازی به اموال مردم و بيت المال به سرشان نزند.

انتهای خبر/1024ج/الف 550
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۴۵

2 Feb 2020