۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷
کد مطلب : ۲۰۱۴۴

مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع و منصفانه با مهدي هاشمي را دارند

نحوه برخورد با پرونده هاي قضايي خاص ؛ همچون پرونده مهدي هاشمي ؛ کمک ميکند تا دولت و قوه قضاييه موضع خود را آشکارا مشخص و در مقابله با آنها محکمتر نمايند.
مردم از قوه قضائیه انتظار برخورد قاطع و منصفانه با مهدي هاشمي را دارند
به جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، جاي بسي تأسف است که در اين مسير پرسعادت انقلاب اسلامي و مردم غيور کشورمان، مسئله مفاسد اقتصادي و اداري همواره چونان دست‌اندازي عظيم، سد راهي براي اعتلاي هرچه بيشتر اين مسير گشته است، معضلي که ساليان سال است صرفاً در همايش‌هاي نمادين و شعاري، تنها به تقبيح آن پرداخته مي‌شود.

حال که پرونده جرايم اقتصادي مهدي هاشمي به مراحل حساس خود يعني صدور حکم رسيده با توجه به اهميت موضوع گفتگويي با احمد عباسيان مسئول حوزه بسيج دانشجويي دانشگاه علمي و کاربردي استان ترتيب داديم که به صورت زير تقديم خوانندگان محترم مي نماييم.

با سلام
لطفا بفرماييد به نظر شما عدالت قضايي در برخورد با آقازاده ها چگونه بايد باشد؟

آقازاده ؟! اين لغت در فرهنگ اسلامي ايران جايي ندارد؛ دولت جمهوري اسلامي ايران در مسائل قضايي تفاوتي ميان اقشار جامعه قائل نشده و عدالت براي همه يکسان اعمال مي شود لذا مانور شبکه هاي خارجي در مورد اجراي عدالت قضايي در مواردي از اين قبيل بازي پيش بيني شده اي است که در نحوه اجراي عدالت بي تاثير می باشد؛ پس مقام يا ثروت افرادي خاص؛ به عنوان برگ برنده آنها در ترازوي قضاوت در اين نظام اعمال نشده و نخواهد شد.

اثرات برخورد بامهدي هاشمي در جامعه چيست؟

مهدي هاشمي در سطح جامعه فردي شناخته شده با کارنامه اي غير قابل انکار بوده؛ جامعه ما به صورت واقع بينانه انتظار برخورد قاطع و منصفانه با اين موضوع را خواستار است ؛ تحقق اين امر موجب احساس رضايت مردم و ايجاد همدلي بيشتر آنها با مقامات ميگردد. در اين صورت در ادامه نيز از حمايت مردم برخوردار خواهند بود و اگر نتیجه ای جز اين بدست آید به نفع انقلاب نخواهد بود.

عملکرد قوه قضاييه را نسبت به پرونده مهدي هاشمي چگونه ارزيابي مي کنيد؟

بنده نميتوانم عملکرد اين قوه را مورد سنجش قرار دهم چون در تخصص بنده نيست؛ کارشناسان متعهدي هستند که مي توانند اظهار نظر نمايند ولي در کل تا به امروز قوه قضاييه عملکردي شفاف و مناسب داشته و در لحظه هاي سرنوشت ساز مطابق انتظار، تصميم گيري و اقدام نموده است. اميدواریم است در اين مورد خاص نيز همچون گذشته تصميمات بي پرده؛ لحاظ و اعمال شوند.

از نظر شما محاکمه مهدي هاشمي چه تاثيري بر نابودي باندهاي ثروت و قدرت دارد؟

وجود باندهاي قدرت و ثروت در کشور ما وجودي نامبارک مي باشد که با توجه به تلاشهاي صورت گرفته در خصوص جلوگيري از فعاليتهاي آنان؛ هنوز هم در اکثر مشکلات سياسي و اقتصادي پيش رو رد پاي اين تبهکاران را به وضوح مشاهده مي کنيم.

باتوجه به وضع موجود، نحوه برخورد با پرونده هاي قضايي خاص؛ همچون پرونده مهدي هاشمي ؛ کمک ميکند تا دولت و قوه قضاييه موضع خود را آشکارا مشخص و در مقابله با آنها محکمتر نمايند؛ لذا به نظر ميرسد اين حرکت گامي موثر در راستاي تضعيف و حذف کامل اين عوامل از چرخه سياسي و اقتصادي کشور خواهد بود.

توصيه بنده به همه دانشجويان عزيز اين است که با صبر و بردباري و حمايت از قوه قضاييه در مواجهه با تنش هاي احتمالي به اجراي عدالت کمک کرده تا بار ديگر اتحاد؛ عزت و سربلندي کشور عزيزمان را به جهانيان اثبات نماييم.

انتهاي خبر/1024ج/ الف۵۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۱:۴۳

28 Dec 2019