۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۲۰۰۷۲
سعيد زمانيان عنوان کرد:

اعتبارات لازم براي ادامه طرح چهارخطه گرفته شد

نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: اعتبارات براي ادامه طرح چهارخطه از بن به سمت داران گرفته شده و درصورت عدم تکميل اين پروژه از وردنجان به بن راه و شهرسازي بايد پاسخ گوي مردم باشد.
اعتبارات لازم براي ادامه طرح چهارخطه گرفته شد
به گزارش خبرنگار زنگ خبر، سعيد زمانيان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: طرح چهارخطه شهرکرد بن داران يکي از پروژه هاي ملي است و اين طرح يکي از مهمترين محورهاي استان است که چهارمحال و بختياري را از سمت شرق به استان اصفهان متصل مي کند.

وي طرح ملي چهارخطه شهرکرد- بن- داران را يکي از مصوبات سفر هاي استاني رئيس جمهوري دانست و گفت: در صورت عدم تکميل آن، دولت زير سوال خواهد رفت و بايد مسئولين استاني و شهرستاني در پيشبرد آن اهتمام جدي بورزند.


زمانيان با اشاره به آمار بالاي تصادفات در اين محور گفت: تردد در اين محور بالا بوده و جز طرح هاي است که سبب افزايش ارتباطات بين استاني شده و سبب رونق اقتصادي مي شود و بايد در اسرع وقت بايد راه اندازي شده و نيروهاي نيز براي هدايت مردم در مسير مستقر شوند.



نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان از تامين اعتبارات بالغ بر ۱۲مليارد ريال اين طرح خبر داد و گفت: نبايد اعتبارات اتخاذ شده به جاي طلب پيمان کار داده شود.

وي گفت: اعتبارات لازم براي تکميل اين پروژه ملي اتخاذ شده و در صورت عدم تکميل اين پروژه از وردنجان به بن ممکن است اين اعتبارات حذف شود.


زمانيان مباحث مطرحي در زير گذر و رو گذر سه راهي وردنجان بارده بن را علت مناسب براي انجام نشدن اين پروژه رد کرد و گفت: ادامه اين پروژه در محور وردنجان _ بن بايد در اسرع وقت صورت بپذيرد.


وي گفت: عدم تکميل اين پروژه کوتاهي راه و شهرسازي استان بوده و اگر در دو هفته آينده اين پروژه تکميل نشود اين ارگان بايد جواب گوي مردم باشد.


انتهاي پيام1010ج/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۰۶

27 Dec 2019