۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۹۹۸۱
در بازدید مدیران سازمان مدیریت برنامه ریزی كشور از شهرک های صنعتی استان مطرح شد:

مطلوب ارزیابی کردن روند توسعه واحد های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری

مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت برنامه ریزی كشور و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از سه شهرک صنعتی شهرکرد ،بروجن و سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری ، بازدید کردند.
مطلوب ارزیابی کردن روند توسعه واحد های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت برنامه ریزی كشور و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از سه شهرک صنعتی شهرکرد ،بروجن و سفید دشت استان چهارمحال و بختیاری ، بازدید کردند.

در حاشیه این بازدید که با هدف بررسی روند توسعه ،رونق و نیز مشکلات صنعت در استان صورت پذیرفت ،نماینده سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور با مطلوب ارزیابی کردن روند توسعه واحد های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری گفت:جای بسی خوشحالی دارد که در این استان نسبتا محروم صنعت توانسته جایگاه خود را پیدا و روند رو به رشدی را طی کند و با جذب سرمایه گذاران متعهد زمینه گسترش صنعت در آن مهیا گردد.

مهندس محمدی از تلاشها برای کمک و حمایت از صنعت توسط مسئولین شرکت شهرکهای صنعتی استان قدردانی کرد و افزود: منابع مالی اختصاص یافته به این استان در عرصه صنعت که به همت مسئولین مربوط بویژه شرکت شهرکهای صنعتی استان جذب گردیده در حد مطلوب بوده اما با توجه به پتانسیل های موجود و سرمایه گذاری های انجام شده در این استان می طلبد سهم تسهیلات و بودجه افزایش یافته که می بایست بانک های عامل استان تلاش بیشتری را در این خصوص به عمل آورند.

مدیر برنامه و بودجه سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرکهای صنعتی ایران نیز در این بازدید بهره مندی و بکارگیری تسهیلات جهت پویایی و رونق واحد های صنعتی استان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار کرد:
هرچند شاهد حرکتی رو به رشد در جذب تسهیلات برای واحد های صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی چهارمحال و بختیاری هستیم اما این بدان معنا نیست که مسئولین ذیربط دست از تلاش در این امر بکشند.

مهندس کیان مهر حمایت از صنایع کوچک را از اوالویت های این سازمان ذکر کرد و افزود:
با حمایت از صنایع کوچک در استان ها می توان آینده ای روشن برای صنعت در کشور ترسیم و شاهد شکوفایی صنعت و بواسطه آن کاهش امار بیکاری جوانان بویژه افراد با تحصیلات عالیه باشیم.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري نیز از اختصاص ۴۸۶۰۰ میلیون ریال بودجه با پیگیری های این شرکت از سال۹۲ و ۹۱ خبر داد و گفت: از رقم ذکر شده مبلغ ۴۵۶۰۰ میلیون ریال یعنی حدود ۹۴% از آن تاکنون جذب گردیده است.

رضا گنجي در ادامه گفت: جذب ۱۰۰ درصدی این بودجه در دستور کار شرکت شهرکهای صنعتی استان قرار گرفته که این امر تلاش ،پیگیری مستمر و همکاری بانک های عامل استان را می طلبد.

در این بازدید یک روزه که از صنایع تولیدی پوشاک ،نساجی ،موکت ،شیشه،استگاه و خودرو آتش نشانی شهرک صنعتی سفید دشت و مرکز کسب و کار شرکت شهرکهای صنعتی استان دیدن به عمل آمد ،نمایندگان این واحد های صنعتی موارد و مشکلات خود در عرصه صنعت را با مسئولین حاضر در میان و ایشان نیز قول مساعد برای بررسی و رفع آنها در چارچوب قوانین و مقررات به صنعتگران دادند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۲:۴۲

3 Feb 2020