۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۱۹۹۲۸
نماينده مردم لردگان:

بودجه فرهنگي استان در سال 94، 48 درصد رشد دارد

اين وعده را به مردم ولايت مدار استان چهارمحال و بختياري مي دهيم که دغدغه هاي راه آهن، آب، پوشش ديجيتال و مشکلات فرهنگي با توجه به بودجه ۹۴ تا حد زیادی رفع خواهد شد.
بودجه فرهنگي استان در سال 94، 48 درصد رشد دارد
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از اساتيد برتر، مجيد جليل سرقلعه در نشست اصحاب رسانه از افزايش ۴۸ درصدي بودجه فرهنگي استان چهارمحال و بختياري خبر داد و افزود: بودجه سال آينده در نگاه کلي ۶ درصد در کل کشور افزايش داشته است.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که در مورد تعرفه افزايش گاز در استان هاي سردسير مورد توجه قرار نگرفته است، گفت: افزايش ۳۰ درصدي قيمت گاز مربوط به کل کشور مي باشد ولي لايحه اي که نمايندگان استان هاي سردسير به مجلس ارائه داده ايم انشاالله شاهد تخفيف مناطق سردسير شامل استان ما هم خواد شد که در صورت تصويب اين لايحه چند شهرستان استان چهارمحال و بختياري هم جزو شهرستان هاي سهميه لحاظ خواهند شد.

نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي در مورد وحدت رويه بين نمايندگان استان که سوال يکي ديگر از خبرنگاران بود، افزود: بحمدالله وحدت بسيار خوبي بين ۴ نماينده استان وجود دارد و در هيچ موردي با هم اختلاف نظر نداشته ايم، و توانسته ايم بودجه هاي خوبي براي طرحهاي تکميل نشده استان جذب کنيم.

يکي از خبرنگاران کم بودن نيروهاي استان در ساختار دولت را که نسبت به دولت نهم و دهم بسيار پايين آمده مطرح نمود علت عدم رايزني نمایندگان براي معرفي افراد جهت ورود به بدنه دولت زا جویا شد که که جليل در پاسخ به اين سوال تصريح کرد: دولت ها هر کدام خط و مشي خود را دارند و براي تيم اجرايي خود يارگيري مي کنند ولي براي معرفي و ورود هم استاني هايمان به بدنه دولت پيشنهاد هايي داده ايم و اين وظيفه ي همه ماست و خبرنگاران هم بايد نيروهاي شاخص و توانمند را پيشنهاد دهند و دست به دست هم دهيم که استان ما هم مانند دولت هاي گذشته سهمي در دولت داشته باشد.

نماينده مردم لردگان تصريح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتي نياز به همکاري همه افراد جامعه، هم مسئولين و هم مردم دارد، براي اينکه بدانيم اقتصاد مقاومتي در کشور تحقق يافته يا نه بايد به خودمان بنگريم که آيا از تشريفات خود کم کرده ايم، آيا در زندگي خود قناعت را رعايت کرده ايم، اقتصاد مقاومتي بايد در همه عرصه ها تحقق يابد.

وي به رشد بي سابقه پروژه هاي استاني اشاره کرد و گفت: نمايندگان استان در سطح کلان دغدغه هاي مردم را پيگيري مي کنيم و اميدواريم سال ۹۴ ، سال توسعه استان باشد.

جليل خاطر نشان کرد: اين وعده را به مردم ولايت مدار استان چهارمحال و بختياري مي دهيم که دغدغه هاي راه آهن، آب، پوشش ديجيتال و مشکلات فرهنگي با توجه به بودجه ۹۴ رشد قابل توجهي در استان دارد.

انتهای خبر/1024 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۱۹

30 Dec 2019