۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۵۷۲۸۳
مديرجهاد کشاورزی اردل خبرداد؛

انجام 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اردل

مديرجهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: گفت: از ابتدای سال تاکنون بيش از 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است.
انجام 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اردل
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز»، جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد، نان و تنظیم بازار به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان اردل برگزار گردید.

یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل در این جلسه ضمن تشکر به اعضای محترم کارگروه و عرض خسته نباشید به مدیریت جهاد کشاورزی در نحوه کنترل و نظارت بر نانواییها و همچنین مدیریت در توزیع کالاهای اساسی در بازار و مرغ گرم و منجمد و همچنین برپایی نمایشگاه و بازارچه در ماه مبارک رمضان و عید نوروز که امسال به شیوه خوبی اجرا گردید افزود: محور نظارت‌ها باید به همین صورت و متمرکز انجام گیرد.

وحید طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل در ادامه گفت: با توجه به ایام پایان سال و عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی از مواد غذایی، توزیع کالاهای اساسی، نانوایی‌ها، مرغ فروشی‌ها و … به صورت مستمر و طبق برنامه شیفت بندی تا اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشته و هیچگونه کمبودی از این لحاظ مشاهده نگردیده است.

در ادامه این نشست اعضای کارگروه پیرامون مسائلی از جمله بررسی درخواست‌های متقاضیان مبنی بر جایگزینی و را ه اندازی واحد خبازی جدید، افزایش سهمیه آرد خبازان و همچنین قیمت‌های پیشنهادی توزیع آرد امور عشایر، تعاونی روستایی و عوامل توزیع در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۴۶:۳۶

24 Apr 2024