۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۵۳۶۶۶
شهید قاسمعلی باقری هارونی:

اين دین با خون پرورش یافته

بنده قسم‌خورده‌ام که تا آخرین قطره‌قطره خونم دست از امام که همان خط قرآن و خط پیامبر است برنداشته و نخواهم داشت و این خط شهیدها داده و می‌دهند.
اين دین با خون پرورش یافته
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «جهانبین نیوز»، شهید قاسمعلی باقری فرزند مرادعلی هفتم مهر 1343 در روستای هارونی به دنیا آمد. دانش‌آموز چهارم دبیرستان بود که از سوی بسیج به جبهه اعزام شد. بیست و دوم اسفند 1363 در مرز عراق به شهادت رسید. او 7 روز قبل از شهادت خود این وصیت‌نامه را برای من و شما نوشته که شاید مؤثر واقع گردد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب‌العالمین و صلوه و سلام علی سیدنا محمد (ص):

حمد و ستایش خداوند مهربان را که بنده قادر به شمارش نعمات باری‌تعالی نیستم و هیچ قلم و مرکبی هم قادر به بیان نعمت‌های خداوند نیست و با درود و سلام بر امام زمان آخرین ذخیره خداوند حضرت مهدی (عج) و نائب برحقش فرزند پیامبر گرامی امام خمینی و با درود و سلام بی‌پایان بر تمامی شهیدان اسلام از اول تابه‌حال بخصوص حضرت حسین (ع) با 72 تن یاورانش در صحرای کربلا و با درود و سلام بر شهیدان  انقلاب جمهوری اسلامی ایران و با آرزوی پیروزی نهائی برای رزمندگان اسلام که آنهم ان‌شاءالله با ظهور حضرت مهدی (عج) وصیتم را شروع می‌کنم راستی تابه‌حال اندیشیده‌ام که هدف از خلقت انسان چیست، آیا انسان آفریده‌شده که در دنیا بخورد و بپوشد و جنایت کند و چند روزی هم عمر را به تباهی بگذراند یا اینکه انسان آفریده‌شده که به معبودی که او را از نیستی دوباره زنده می‌گرداند و به او برسد:

ان لله و انا الیه راجعون
ما از او هستیم و به‌سوی او برمی‌گردیم و قرآن می‌فرماید: ایحسب الانسان ان یترکه سدی، آیا گمان می‌کنید آدمی که واگذارده خواهد شد مهمل و بی‌حساب است.

الیس ذالک بقا رعلی ان یحیی الموتی
آیا نیست آن خداوند توانا بر اینکه زنده گرداند مردگان را پس چه خوب کسانیکه کشت خوبی در این مزرعه دنیائی کنند و موقع درود در آخرت محصول خوب برداشت کند، بنده قسم‌خورده‌ام که تا آخرین قطره‌قطره خونم دست از امام که همان خط قرآن و خط پیامبر است برنداشته و نخواهم داشت و این خط شهیدها داده و می‌دهند چون این دین با خون پرورش داده‌شده است، من از مردم مسلمان می‌خواهم که پیرو خط امام و پاسدار حرمت خون عزیزان به خون خفته باشند و اجازه تجاوز به جنایتکاران استکبار جهانی ندهند.

از مادرم می‌خواهم من راحلال کنند چون هم حق پدری و هم حق مادری بر فن دارند و از مادرم می‌خواهم که در سوگواری من گریه نکنند اگر هم می‌خواهند گریه کنند به خاطر خدا برای قاسم داماد و امام حسین (ع) گریه کند.

و از برادرانم می‌خواهم اسلحه من را بر زمین نگذارند و با کفر و شرک تا آخرین لحظات عمر خود در ستیز باشند. 

چون انسان‌های بی‌تفاوت دشمن ندارند و مرده متحرک‌اند. لذا خط امام باید دشمن داشته باشد پیامبر گرامی و قرآن باید دشمن داشته باشد تا حق زنده بماند. 

و از دو خواهرم می‌خواهم که زینب گونه عمل کنند و حامی اسلحه خود که همان عفت و حجاب است را حفظ کنند در پایان می‌خواهم که بک قطعه عکس از شهید مظلوم بهشتی و یک قطعه عکس از امام با یک جلد قرآن روی قبرم بگذارند:

والسلام علیکم و رحمت‌الله

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار 

به امید پیروزی نهایی تمام رزمندگان اسلام در تمام جبهه‌های حق علیه باطل

قاسمعلی باقری

15/12/63

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۷:۲۴

2 May 2024