کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرجهاد کشاورزی اردل خبرداد؛

انجام 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی اردل

5 ارديبهشت 1403 ساعت 9:44

مديرجهاد کشاورزی شهرستان اردل گفت: گفت: از ابتدای سال تاکنون بيش از 200 مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام شده است.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی« جهانبین نیوز»، جلسه کارگروه ساماندهی گندم، آرد، نان و تنظیم بازار به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور اعضای کارگروه در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان اردل برگزار گردید.

یعقوب شکوهی فرماندار شهرستان اردل در این جلسه ضمن تشکر به اعضای محترم کارگروه و عرض خسته نباشید به مدیریت جهاد کشاورزی در نحوه کنترل و نظارت بر نانواییها و همچنین مدیریت در توزیع کالاهای اساسی در بازار و مرغ گرم و منجمد و همچنین برپایی نمایشگاه و بازارچه در ماه مبارک رمضان و عید نوروز که امسال به شیوه خوبی اجرا گردید افزود: محور نظارت‌ها باید به همین صورت و متمرکز انجام گیرد.

وحید طهماسبی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردل در ادامه گفت: با توجه به ایام پایان سال و عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان بیش از ۲۰۰ مورد بازرسی از مواد غذایی، توزیع کالاهای اساسی، نانوایی‌ها، مرغ فروشی‌ها و … به صورت مستمر و طبق برنامه شیفت بندی تا اردیبهشت ماه سال جاری ادامه داشته و هیچگونه کمبودی از این لحاظ مشاهده نگردیده است.

در ادامه این نشست اعضای کارگروه پیرامون مسائلی از جمله بررسی درخواست‌های متقاضیان مبنی بر جایگزینی و را ه اندازی واحد خبازی جدید، افزایش سهمیه آرد خبازان و همچنین قیمت‌های پیشنهادی توزیع آرد امور عشایر، تعاونی روستایی و عوامل توزیع در سال جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای خبر/۵۷۰ ه


کد مطلب: 57283

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/57283/انجام-200-مورد-بازرسی-واحدهای-صنفی-اردل

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir