۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۱۸۶۸۸
خطيب نماز جمعه لردگان:

فرهنگ عمومي ما فرهنگ کربلايي، امامت و قرآن است

حجت الاسلام والمسلمين انصاري امام جمعه لردگان،هدف از قيام امام حسين (ع) را امر به معروف ونهي از منکر بيان داشت که تمام خاندان خود را براي احياء اين فريضه الهي در صحراي کربلا از دست داد .
فرهنگ عمومي ما فرهنگ کربلايي، امامت و قرآن است
 
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار سلام لردگان، امام جمعه لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت: حضرت ابوالفضل (ع) مظهر رشادت، شهامت و دلاوري و در کربلا به امام حسين (ع) وفادار و يار وياور بچه ها در کربلا بود.

انصاري ادامه داد: عزاداري براي امام و يارانش بايستي خدائي باشد و مورد رضايت خدا قرار گيرد.

امام جمعه لردگان به روز فرهنگ عمومي در چهارشنبه هفته گذشته اشاره کرد و گفت: اين روز، روز فرهنگ اسلامي است و وظيفه ارشاد اسلامي اصلاح فرهنگ عمومي جامعه است.

خطيب نماز جمعه اين هفته، فرهنگ عمومي ما را فرهنگ کربلايي، فرهنگ امامت و  قرآن دانست و گفت : فرهنگ عمومي را از همه ي کارها مهمتر است و بايد صداو سيما، ارشاد اسلامي، رسانه ها و همه و همه براي اصلاح فرهنگ عمومي کار و تلاش نمايند.

انصاري ادامه داد: ارشاد اسلامي، يکي از مسائلي را که بايد به آن توجه ويژه داشته باشد مسئله اباعبدالله الحسين(ع) است و در اين راستا تلاش و كوشش نمايد .

وي در ادامه به تجمع بزرگ عاشورائيان در روز عاشورا اشاره کرد و گفت: روز عاشورا تقارن دارد با روز 13 آبان، روز دانش آموز و تسخير لانه جاسوسي و تبعيد حضرت امام راحل که دراين روز علاوه بر عزاداري بايستي برعليه استکبار جهاني شعار داد و اين روز را گرامي داشت که در لردگان روز عاشورا در کنار قبور مطهر شهدا اين تجمع بزرگ صورت مي گيرد.
پايان خبر/ع
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۸:۰۹

30 Dec 2019