۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۲۴۰۶۰

هشت سال دفاع مقدس با تصوير ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي مي‌درخشد

26مرداد ماه هر سال يادآور يکي از خاطرات الهام‌بخش و شورانگيز در حافظه تاريخي ملت ايران است که در آن حماسه مقاومت و ايستادگي رزمندگان اسلام و تربيت‌يافتگان مکتب ولايت فقيه در هشت سال دفاع مقدس با تصوير "ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي" مي‌درخشد.
هشت سال دفاع مقدس با تصوير ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي مي‌درخشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پايگاه خبري تحليلي پيرغار رضا احمدي در يادداشتي نوشت:

آزادگان در اوج مظلوميت، سفيران و مبلغان عزت و آزادگي ملت ايران در قلب دشمن بعثي و قدرت‌هاي شيطاني حامي آن بودند که پايداري، صبر و بصيرت خود در آن دوران را هم اينک به مثابه منشوري جاودانه و سرنوشت‌ساز فرا روي نسل امروز و فرداي کشور در گذرگاه‌هاي پرفتنه و پر خطر قرار داده‌اند.

نقش‌پذيري‌ها و نقش آفريني‌هاي بزرگ آزادگان سرافراز پس از ورود به ميهن اسلامي را در حقيقت تداوم دفاع مقدس ملت ايران برابر نظام سلطه و صهيونيسم در عرصه‌هايي فراتر از جنگ سخت و نيمه‌سخت، در حوزه جنگ نرم توصيف شده است.

 آزادگان عزيز با حضور بالنده، فعال و تعيين کننده خود در عرصه‌هاي علمي و مديريتي و نقش‌آفريني در حوزه‌هاي مقابله با تهاجم فرهنگي و جنگ نرم، تاثيرات راهبردي و سرنوشت‌ساز خود را به منصه‌ي ظهور رسانيده و به جهانيان، به ويژه نسل‌ جوان امروز جامعه‌ي ايران اسلامي اثبات کرده‌اند با انديشيدن به آرمان‌ها و ارزش‌هاي متعالي انقلاب اسلامي، لحظه‌اي در دفاع از انقلاب و نظام و مشارکت در مسير پيشرفت و تعالي کشور درنگ نخواهند کرد.

مقام شامخ آزادگان سرافراز و قدرداني از مقاومت و پايداري آنان طي دوران اسارت در زندان‌هاي رژيم بعثي - صهيونيستي صدام و ضرورت قدرشناسي و تکريم مجاهدت‌هاي صادقانه و فداکارانه اين عزيزان به عنوان سرمايه‌هاي ملي و آيه‌هاي عزت و سربلندي ملت ايران است.

 آزادگان سلحشور، پس از ارتحال حضرت امام خميني (ره) نيز تحت فرامين و منويات مقام عظماي ولايت و رهبري حضرت امام خامنه‌اي عزيز (مدظله‌العالي) پرچم ولايت‌مداري و اطاعت از ولي‌فقيه زمان را برافراشته نگه داشته و همراه با خانواده‌هاي معظم شهيدان انقلاب و دفاع مقدس همچنان با روحيه استکبارستيزي خود طلايه‌دار مقاومت و پيشتازي ملت ايران در مصاف با جبهه متحد دشمنان اسلام ناب محمدي (ص)  و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامي هستند.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۴:۴۴

10 Jan 2020