۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۲۰۶۳۵

در بهار آزادي جاي شهدا خالي

درود بر امام فجر آفرينان، بنيانگذار جمهوري اسلامي، درود بر مردم فجرآفرين، درود بر شهيدان گلگون کفن انقلاب شکوهمند ايران اسلامي که در بهار آزادي جايشان خالي است.
در بهار آزادي جاي شهدا خالي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، "غلامعلي حسين نژاديان" امام جمعه بروجن در يادداشتي نوشت: درود بر امام فجر آفرينان، بنيانگذار جمهوري اسلامي، درود بر مردم فجرآفرين، درود بر شهيدان گلگون کفن انقلاب شکوهمند ايران اسلامي که در بهار آزادي جايشان خالي است. کجائيد اي شهيدان خدايي تا ببينيد نسل هاي جديد انقلاب صدها دست آورد عالي آنهم در عرصه هاي گوناگون براي نظام و مردمشان پديد آوردند که موجب حيرت و شگفتي جهانيان گرديده است. اين همه اقتدار و افتخار همه مديون خون شما شهيدان و امام شهيدان است.

اگر انقلاب اسلامي پيروز نمي گرديد خدا مي داند که الان وضعيت ايران
و جهان اسلام،... در چه وضع أسف باري بود. امام راحل (ره) با ايجاد انقلاب اسلامي و بيداري مردم ايران اسلامي تمام معادلات شيطاني استکبار جهاني را بر هم زد و به ديگر مردم کشورهاي اسلامي نشان داد که زير بار ظلم نبايد رفت. او به همگان ياد داد که دشمنان اسلام و همه توطئه هايشان را به خوبي بايد شناخت. اينکه آمريکا و اروپا دست به اسلام هراسي مي زنند و مي خواهند با طرفندهاي گوناگون مانند راه اندازي گروهکهاي تروريستي و احياناً با جنگ هاي زرگري و ... چهره رحماني اسلام را مخدوش کرده و آن را خشونت طلب جلوه دهند، بخاطر وحشت از گسترش طرز تفکر اسلام ناب محمدي است که امام خميني (ره) آن را در اين عصر تبيين نمود. اينکه دشمنان اسلام و انقلاب، اهل تسنّن را به يک شيوه و شيعيان را به گونه اي ديگر به انحراف مي کشانند و به جان هم مي اندازند، بخاطر وحشت آنهاست که تأثير شگفت انگيز اسلام ناب را در جوامع اسلامي و حتي غير اسلامي ديده اند.

خوشبختانه
آن جمله نوراني حضرت امام (ره) که فرمود : « ما انقلابمان را به همه جهان صادر مي کنيم.» سالها ست محقّق گرديده، دشمنان اسلام و انقلاب از هر طرفندي که خواستند مانند جنگ تحميلي هشت ساله، ترور شخصيتهابزرگ و تأثير گذار، نوشتن کتاب« آيات شيطاني» ،تهيه فيلم و سريالهاي گمراه کننده، راه اندازي صدها سايت اينترنتي و شبکه هاي ماهواره اي، وضع به ظاهر قانوني دهها تهديد و تحريم از اوائل پيروزي انقلاب تا کنون، قرآن سوزي، ايجاد گروهکهاي منحرف به ظاهر اسلامي مانند: طالبان، القاعده ، داعش و ... استفاده کردند ولي نتوانستند جلوي امواج کوبنده پيشرفتهاي جامعه انقلابي ايران اسلامي را بگيرند، لذا مجبور شدند که از شگرد ميز مذاکره استفاده کنند.

انقلاب شکوهمند ايران اسلامي، نقطه عطف تاريخي و سر آغاز دوران جديدي در تاريخ جهان است. خوشبختانه کار به جايي رسيد که حتي دشمنان هم اعتراف مي کنند که مباني فکري انقلاب اسلامي به خارج از مرزها کشيده
شده. هم اکنون چندين سال است که توان رزمي و نظامي در سه عرصه زمين، هوا و دريايي ايران اسلامي، به ديگر کشورهاي اسلامي و سطح بين الملل رسيده است.

اي کاش تمام مسلمانان بويژه انقلابيون آنها هرچه سريعتر و بيشتر توصيه هاي پيامبر گونه معمار کبير انقلاب امام خميني (ره) را آويزه گوش و جانشان کنند و فريب حاکمان مزدور و دسيسه هاي شيطاني دشمنان اسلام و مسلمين را نخورند. و اي کاش بدانند دوري از فرهنگ ايثار و شهادت اهل بيت و نداشتن يک رهبر عالم، متقي، شجاع و کاردان، از جمله عوامل شکست آنهاست.

امام (ره) فرمود: «به ملتهاي اسلامي توصيه مي کنم که از حکومت جمهوري اسلامي و از ملّت مجاهد ايران الگو بگيرند و حکومتهاي جائر خود را در صورتي که به خواست ملتها که خواست ملت ايران است، سر فرود نياورند، با تمام قدرت به جاي خود بنشانيد که مايه بدبختيِ مسلمانان، حکومتهاي وابسته به شرق و غرب مي باشند.»

يکي از مشکلات دروني جامعه ما ايرانيان اينست که برخي دوستان جاهل بنا به دلايل مختلفي مثل جناح بندي و خط بازي ها، دستاوردهاي بزرگ
را ناديده مي گيرند و يا آن را کوچک مي شمارند و در عوض ضعف ها را بزرگنمايي مي کنند و دچار منفي بافي و سياه نمايي مي گردند و ندانسته آب به آسياب دشمن مي ريزند و مايه خوشحالي و سوء استفاده رسانه هاي دشمنان اسلام و انقلاب مي گردند.

بيداري مسلمانان و به سقوط کشيده شدن حاکمان فاسد و خودفروخته از برکات انقلاب اسلامي ايران است. شکل گرفتن حلقه مقاومت اسلام ناب در منطقه که انشاءالله بحرين و يمن هم به آن اضافه خواهد شد، باعث ترس و و حشت مثلث شوم آمريکا، روپا و اسرائيل گرديده است. بحمدالله کار به جايي رسيده که در مقابل حمله حزب الله لبنان به کاروان صهيونيستها قدرت هيچ کاري ندارند و الان مدّتهاست در اضطراب بسر مي برند و خواب راحت ندارند.

عوامل پيشبرد و ادامه انقلاب: ۱- حفظ تعهد خود به اسلام۲- تلاش در جهت تحقق محتواي اسلام، ۳- حضور رهبري ديني، ۴- ساده زيستي دولتمردان، ۵- در صحنه بودن مردم و بصيرت داشتن، ۶- اتحاد و وحدت کلمه و دوري از اختلاف و چند دستگي.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۹:۱۶

29 Dec 2019