۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۱۶۱۵۸

روز قدس نزدیک است؛ فلسطین را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کنیم

هفت روز از آغاز مجدد تجاوز ها و جنایات اسرائیل در غزه می گذرد و حکومت های خودباخته، در برابر این جنایات ضد بشری اسرائیل علیه فلسطینیان سکوت کرده اند.
روز قدس نزدیک است؛ فلسطین را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کنیم
به گزارش جهانبین به نقل از کیار بیدار، اسرائیل مدت ۷ روز است که باریکه ی غزه در کرانه ی دریای مدیترانه را آماج حملات خود قرار داده است و تنها در مدت ۷ روز از آغاز این حملات وحشیانه اسرائیل به فلسطینی ها، ۱۷۲شهید و ۱۲۳۰مجروح بر جای مانده است و این در حالی است که ارتش اسرائیل با آخرین امکانات نظامی و تهاجمی در حال تخریب و نابودی سرزمین فلسطینی های بی دفاع است.

در عین حال علی رغم جنایات متعدد اسرائیل در غزه جامعه ی جهانی که در این مدت سرگرم برگزاری بازی های جام جهانی برزیل بوده هیچ گونه عکس العملی در قبال این حملات وحشیانه نشان نداده است و از آن تاسف بار تر این است که مسلمانان هم با این مساله منفعلانه برخورد کرده اند و فقط و فقط جمهوری اسلامی ایران است که در دفاع از مردم مظلوم غزه موضع روشن اتخاذ کرده است.

اسرائیل که مدعی است هیتلر در جنگ جهانی دوم با راه اندازی کوره های آدم سوزی در صدد نابودی نسل یهودیان جهان بوده است، با وضع قانونی در مجلس اروپا کوشیده است هر کس که این مساله را انکار کند به محاکمه بکشد.

کاش این مساله واقعیت داشت و هیتلر به جای آنکه قصد نابودی یهودیان که پیروان یکی از ادیان حقه الهی هستند تصمیم می گرفت نسل صهیونیست ها را که به هیچ اصول اخلاقی و قانونی و .....پایبند نیستند را نابود کند تا اکنون عده ای از مسلمانان جهان در ساحل مدیترانه و در باریکه غزه  مورد آزار و اذیت این اسرائیلی های صیونیست بی دین واقع نشوند.

ما به اینکه هلوکاست در جنگ جهانی دوم رخ داد یا نداد کاری نداریم که شواهد امر موید آن است که این مساله خیال پردازی عده ای اسرائیلی است تا بدان واسطه بتوانند منافع خود را محقق سازند. اما خوب است از خود بپرسیم  جنایات اسرائیل طی 40 سال گذشته در فلسطین، غزه، سوریه و لبنان را با چه عنوانی باید نام برد؟ اگر هلوکاست خیالی اسرائیلی ها نسل کشی یهودیان بوده است پس جنایات اسرائیل در غزه چیست؟

واقعیت آن است که هولوکاست واقعی علیه مردم غزه به وقوع پیوسته است. جای نشستن نیست و روز قدس نزدیک است. مسلمانان باید برای حفظ دینشان هم که شده متحد شوند و اسرائیل این لکه ی ننگ بشریت و این شر همه جانبه را از هستی ساقط کنند و سرزمین فلسطین را از لوث وجود صهیونیست ها پاک کنند.

مهدی بهزادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۱۰

5 Jan 2020