۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۱۵۸۰۸

بی بی سی یک ترمینال امنیتی برای شبکه کردن ضد انقلاب علیه ایران اسلامی است

بی بی سی یک رسانه نیست بلکه یک ترمینال امنیتی برای شبکه کردن ضد انقلاب، ارتباط با داخل و جمع آوری اطلاعات و عملیات روانی است که نه تنها رسالت خبری خود را انجام نمی دهد بلکه تبدیل به یک رسانه امنیتی در جهت کمک به مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی ایران و مردم آن شده است و به طور کلی می توان گفت در واقع هدف از ایجاد این رسانه نیز همین بوده است.
بی بی سی یک ترمینال امنیتی برای شبکه کردن ضد انقلاب علیه ایران اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ جنگ رسانه ای مفهومی است كه چند سالی است در ادبیات ارتباطات بین المللی رواج پیدا كرده است. بر این اساس رسانه‌ها تلاش می‌كنند تا به وسیله موثرترین روش‌های تاثیرگذاری مخاطبان را به سوی خود بكشند و یکی از این شبکه های ضد انقلاب اسلامی « بی بی سی » می باشد، که سعی دارد با اهداف معاند جمهوری اسلامی ایران خود ذره ای در باور خدشه به جمهوری اسلامی ایران و کشور های اسلامی و در حقیقت حقانیت دین اسلام و ولایت فقیه داشته باشد.

نقش"بی بی سی"در واقع همانطور که برای بسیاری از مردم و حتی هوادارانش روشن شده در راستای تقابل با نظام اسلامی بوده و از هر فرصتی هم برای دست یابی به هدفش استفاده کرده است.

حامیان اصلی "بی بی سی" همواره در تلاش بوده‎اند که چهره غیرواقعی از نظام حاکم بر ایران را در اذهان عمومی تداعی کنند و به نوعی انقلاب دوباره ایجاد کنند، که نمونه هایی از این قبیل مسائل می توان به فتنه سال 88 و دیگر مسائل سیاسی مهم کشور و ایجاد بسستری نامناسب برای بی اعتماد کردن مردم ایران اسلامی نسبت به اصل جمهوری اسلامی و ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی که پایه و اساس این مسائل دین داری و ولایت مداری می باشد را به عنوان نمونه های بارز این اهداف نام برد و هویت اصلی این رسانه امنیتی را فاش کند. 

البته مردم نیز در برهه‌های مختلف زمان پاسخی در خور و کوبنده و با شعار، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، به اقدامات سریالی این رسانه ضد انقلاب داده‌اند و اجازه نداده اند که ذره ای از ارزشهای اصیل انقلاب اسلامی به خطر افتد.

اساسا "بی بی سی" یک رسانه نیست بلکه یک ترمینال امنیتی برای شبکه کردن ضد انقلاب، ارتباط با داخل و جمع آوری اطلاعات و عملیات روانی است که نه تنها رسالت خبری خود را انجام نمی دهد بلکه تبدیل به یک رسانه امنیتی در جهت کمک به مخالفان و معاندان جمهوری اسلامی ایران و مردم آن شده است و به طور کلی می توان گفت در واقع هدف از ایجاد این رسانه نیز همین بوده است.

این شبکه با استفاده از روش های مختلف خرابکارانه و جنگ روانی تمام تلاش خود را در جهت مقابله با جمهوری اسلامی ایران انجام می دهد وبنا به اطلاعات به دست آمده از سوی منابع آگاه افراد مختلفی با چهره های مختلف به صورت فعال با این رسانه ضد انقلاب همکاری می کردند که این امر به دلیل نوع فعالیت "بی بی سی"(امنیتی بودن) غیرقانونی است. به طور مثال برخی از این افراد که در قالب خبرنگار برای این رسانه امنیتی کار می‌کردند چه در فتنه 88 و چه در زمان‌های مختلف دیگر هرگاه که مردم برای شادی به خیابان ها می‌آیند با تهیه فیلم و مستند و تنظیم هدف دار آن آب در آسیاب دشمن ریختند که این خود خیانت بزرگی به ملت ایران است و لذا با توجه به عملکرد مثبت دستگاه قضایی در این باره انتظار می‌رود دولت نیز در این زمینه بدون هیچ مماشاتی اقدام کند.

اقدامات این شبکه امنیتی که فقط با ایران که مخالف روش و منش "بی بی سی" و حامی آن یعنی انگلیس است، دشمنی دارد و در سایر موارد حتی دیده شده از دیکتاتورهایی مثل بن علی، حسنی مبارک و ... حمایت هم کرده و مردم را آشوب گر خوانده است! و این در حالی است که در زمان فتنه 88 در ایران عده ای معدود فتنه گر را حق طلب و نظام حاکم را دیکتاتور معرفی می کرد که خود این مسئله دست های پنهان در پشت پرده را برای هر انسان با منطق و با وجدانی رو خواهد کرد.

یکی از مهترین فعالیت شبکه بی بی سی در جمع آوری اخبار از ایران و باز پخش آنها به صورتی که فقط اهداف شوم خود را پیاده سازی کنند، این است که این شبکه در وب سایت خود بخشی با عنوان «شاهد عینی» راه اندازی کرده است که هدف از آن دریافت فیلم و عکس از داخل ایران است که بعد از ارسال این موارد که بیشتر فیلم وعکس از تجمعات و دیگر رخدادهای کشور می باشد، بعد از تدوین هدف دار و بعضا با کمی تغییر در اخبار استفاده می‌شود و این مطلب علاوه بر مشکلات امنیتی مغایر با عرف و اصول رسانه ای است.

بی بی سی می خواهد با این روش عملیات جاسوسی و انتقال اطلاعات را به یک امر رسانه ای تقلیل داده و در عین حال نداشتن دسترسی به داخل ایران را جبران کند. این رسانه به دلیل محدودیت هایی که وجود دارد سعی می کند با ارائه آموزش های لازم و به کار گیری برخی عناصر همسو با آرمان ها و اهداف "بی بی سی" به نوعی این گونه جلوه دهند که در ایران حضور داشته و خبرنگارانی جهت دریافت خبر در اکثر نقاط شهر ها دارند و در همین راستا نیز از انواع امکانات بهر می‌برند.

از مهمترین افرادی که در این ماموریت این شبکه را همراهی می کنند، بسیاری از درباریان فراری پهلوی، عناصر گروهک منافقین و عناصر اطلاعاتی سرویس‌های جاسوسی بیگانه و... هم اکنون در صورت های مختلف در حال انجام ماموریت در رسانه امنیتی "بی بی سی" هستند و در جهت تحقق اهدافشان از هیچ کوششی هم دریغ نخواهند کرد.

این شبکه با این حال که در کشورهای اسلامی و خصوصا جمهوری اسلامی ایران به جمع آوری اخبار با هدف خدشه دار کردن به اصل ارزشهای اصیل انقلاب فعالیت های زیادی دارند ولی، مشکلات اخلاقی، یکی از مسائلی است که در بین افراد وابسته به "بی بی سی" و عناصر به طور گسترده وجود دارد. این موضوع علی رغم سرپوش گذاشتن حامیان و مدیران این شبکه در بسیاری از رسانه ها منعکس شده و حتی برخی از خود همین افراد هم نسبت به تجاوزاتی که صورت گرفته اعتراف کرده اند.

برخی "مجریان بریده" از این شبکه در اظهار نظرهای مختلف از فساد اخلاقی و پشت پرده روابط بین مدیران وعناصر شبکه "بی بی سی" پرده برداشته‌اند. با توجه به اهداف ضد اسلامی این شبکه که مستقیما پول خود را از دولت انگلیس دریافت می‌کند منافع انگلیس را فدای منافع ملی ایرانیان کند. به طور قطع افرادی که در شبکه "بی بی سی" فعالیت دارند دل در گرو مردم ایران ندارند بلکه همواره می‌کوشند که روز به روز ملت ایران ضعیف تر از گذشته شده و دست از آرمان های خود بکشد.

جمهوری اسلامی ایران هیچ ابایی از این گونه شبکه های ضدانقلاب اسلامی ندارد و با برخوردهای قاطعانه ای که تاکنون صورت گرفته ، باید متوجه این مسئله بود که دشمن رو به روز طرح های جدیدی برای ملت ایران پایه ریزی می‌کند و بر این مسئله لجاجت و پافشاری بسیار دارد؛ بنابراین انتظار می‌رود مسئولان ما نیز باید هوشیاری بیشتر ضمن رصد این گونه تحرکات و برخوردی مقتدرانه همچون گذشته صورت دهند.

محمد قائد امینی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۴:۱۸

30 Dec 2019