۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۱۵۷۸۱

دموکراسی غربی از نوع داعشی

سومین دوره انتخابات پارلمانی عراق در 30 آوریل ( 10 اردیبهشت 93) در حالی برگزار شد کها ین انتخابات تحت الشعاع اختلافات شدید سیاسی از یکسو و بحران امنیتی از سوی دیگر بود.
دموکراسی غربی از نوع داعشی
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از سلام لردگان، سومین دوره انتخابات پارلمانی عراق در ۳۰ آوریل ( ۱۰ اردیبهشت ۹۳) در حالی برگزار شد که این انتخابات تحت الشعاع اختلافات شدید سیاسی از یکسو و بحران امنیتی از سوی دیگر بود. اما با همه این معضلات و مشکلات انتخابات عراق در فضایی نسبتاً امن و آرام برگزار شد. تا تکلیف ۳۲۸ کرسی پارلمان و دسترسی جناحهای سیاسی در کشور عراق به این کرسی ها مشخص شود.

از آنجایی که شرکت ۶۳ درصدی مردم عراق در انتخابات به مذاق ابرقدرتهای جهانی و قدرتهای استکبار خوش نیامد، سعی در مخدوش کردن این انتخابات با بهانه های خارج از عرف دموکراسی و سرخود را پروراندند.

ترکیب و اقبال عموم مردم به گروههای شیعی در این انتخابات، گروهکهای مسلح تروریستی که عمدتاً دارای دیدگاه ها و اندیشه های سلفی (تکفیری) و وهابی مورد حمایت عربستان هستند را بر این داشت تا با این بهانه که دولت عراق دولت شیعی است و حقوق دیگر مذاهب را نادیده می گیرد، دست به اقدامات خرابکارانه زده و با ادعای تشکیل دولت اسلامی در عراق شروع به فعالیتهای ترروریستی و مسلحانه نموده و با بمب گذاری و اجرای عملیاتهای انتحاری و اشغال شهرها و مناطق حساس این کشور هزاران عراقی بی گناه و مظلوم و بی دفاع را به خاک و خون بکشند.

در ظاهر تشکیل دولت اسلامی هدف و دستاویز این گروهک ترورویستی تکفیری است اما با نگاهی موشکافانه پی به ضدیت و عناد سران استکبار غرب و بعضی از کشوری های سنی نشین حاشیه خلیج فارس با محوریت عربستان با تفکر شیعی و تشکیل دولت اسلامی شیعی در عراق می بریم. این دشمنی تا جایی است که گروهک تروریستی داعش، در سایه همین حمایت ها چندین شهر استراتژیک عراق را اشغال نموده و مردم بی گناه را به خاک و خون می کشند. این است دمکراسی غربی از نوع داعشی.

آیا به راستی مسلمانان نباید به هوش باشند و ضمن حفظ وحدت در سایه راهنمایی علمای صالح دینی، به مبارزه با این گروهک تروریستی و دیگر گروهک های تکفیری برخیزند؟

به هر جهت آنچه برای مردم عراق اهمیت داشته و دارد تلاش دولت و ملت این کشور در سایه زعامت و رهبری علمای دینی در راستای مبارزه با جریانهای تکفیری و گروههای مشابه است. این استقامت و مبارزه در نهایت منتج به برقراری امنیت، ثبات و آرامش در تمامی ابعاد سیاسی و اقتصادی و ... خواهد شد.

سید محمد حسینی
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۷:۲۸

25 Jan 2020