۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۱۵۵۰۳
یادداشت:

رسانه‌ها به موج‌سواری رسانه‌ای تروریست‌های داعش خاتمه دهند

گروهکی تروریستی با اقدامات غیر انسانی خود در کمتر از 10 روز صدر اخبار جهان را به خود اختصاص داده است.
رسانه‌ها به موج‌سواری رسانه‌ای تروریست‌های داعش خاتمه دهند
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از کیاربیدار، چندی است که جنایت عده‌ای دیوانه در سرزمین های عراق و سوریه نگاه همه مردم جهان مخصوصا مسلمانان را بدان سو جلب کرده است.

شاید اطلاع رسانی بسیاری از رسانه در زمینه  جنایات تروریست های داعش در ابتدا به این منظور بود که زشتی وپلیدی اعمال و کردار اعضای این گروهک جانی به اطلاع جهانیان برسد اما تروریست ها نه تنها از انتشار اعمال زشت و ننگینشان ابایی نداشتند که جری تر شده و انتشار اخبار جنایاتشان وسیله ای شده است که اکنون در دل مردم رعب و وحشت ایجاد کنند.

گروهک تروریستی داعش گروهکی ایست که به واسطه ی حمایت کشور های به اصطلاح مسلمان همچون عربستان، قطر، امارات و کشور های غربی حمایت می شود و به اسم اسلام و مسلمین از هر جنایتی در کشور های عراق و سوریه فروگذار نمی کند و به خیال باطل خود قصد ایجاد دولتی ائتلافی در کشورهای سوریه و عراق را دارد.

داعش هر چه قدر هم قدرتمند و ثروتمند باشد و به واسطه جنایت در کشور های مسلمان بخواهد ایجاد ناامنی کند اما مطمئنا تا زمانی که قلب و اعتقاد و عطوفت مردم کشورهای مورد تجاوز را به سمت خودشان متمایل نکنند نمی توانند کوچکترین موفقیتی در ایجاد دولت به اصطلاح ائتلافی شان کسب کنند.

داعش اکنون به واسطه جنایاتش در حال موج سواری رسانه ایست اما اگر رسانه ها هوشمندانه عمل کنند بزرگترین وبهترین ابزار شکست دهنده ی داعش هستند.

بایکوت خبری جنایات داعش از سوی رسانه ها شاید ترفندی باشد تا این گروهک تروریستی از صدر اخبار و از کانون توجهات به زیر کشیده شود و در سکوت خبری و با نقشه های دقیق وحساب شده ی نظامی نشانه های این جانیان را از صفحه ی روزگار حذف کرد.

رسانه ها باید شکست نیروهای داعش را پررنگ و موفقیت های احتمالی تروریست ها را پوشش ندهند تا اذهان عمومی آرامش یافته و نیروهای نظامی با اتخاذ تدابیر لازم خاک عراق و سوریه را از لوث وجود داعش و النصره و القاعده پاک کنند.

مهدی بهزادی
مرجع : کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۰:۱۸

24 Jan 2020