۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۹۹۹۸

فریب خنده دشمنان نامشروع این نظام را نخوریم

با توجه به سخنان مقام معظم رهبری می توان به این نکته پی برد که در راس تصمیم گیری دولت مردان آمریکا در معادلات جهانی چیزی جز لابی صهیونیسم نمی باشد.
69 استاد دانشگاه شهرکرد بیان کرد: روز 13 آبان در تاریخ کشور جمهوری اسلامی ایران روز مبارزه با استعمار بالاخص در راس آنها امریکا و اسرائیل است.

به گزارش جهانبین به نقل از اساتید برتر بام ایران، رضا جمشیدی اذعان داشت: همه ساله در کشور ما به مناسبت این روز راهپیمایی با شکوهی برگزار می گردد، اما امسال بدلیل مذاکرات هسته ای کشورمان و ارتباط وزرای خارجه کشور ایران و امریکا و ارتباط تلفنی دو رئیس جمهور سمت و سوی این راهپیمایی توسط افرادی در داخل کشور و خارج از کشور طوری دیگر قرار بود ترسیم شود، که پیش زمینه این امر را قبل از 13 آبان با برخی از شعارها از جمله حذف مرگ بر امریکا پیش بینی کرده بودند.

وی گفت: مقام عظمی ولایت که وجودش برای نظام و کشور نعمتی بزرگ است و کیاست و سیاست ایشان بر دوست و دشمن هویدا است در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان حجت خود را بر ملت ایران تمام کرده است و بر این نکته تاکید داشتند که ما همان طور که ازمذاکرات حمایت می کنیم و دستهای آلوده را که نتیجه مذاکرات را سازش عنوان می کردند از آستین بیرون آمده و بر ملت هویدا کرد و به مسئولین مذاکره کننده هسته ای این نکته را یاد آور شدند که فریب خنده دشمن را نخورید، با توجه به سخنان مقام معظم رهبری می توان به این نکته پی برد که در راس تصمیم گیری دولت مردان آمریکا در معادلات جهانی چیزی جز لابی صهیونیسم نمی باشد.

جمشیدی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر این نکته به شجاعت و صراحت تاکید داشتند که اسرائیل دولتی نامشروع است و دستانشان آلوده به خون هزاران شهید بی گناه در سراسر جهان شده است که مترسد این بودند که دوباره احیاء شوند و نفس بکشند .

وی گفت: پس ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم و برای سلامتی ایشان دست به دعا برداریم که نبودش برای نظام ضایعه ای جبران ناپذیر است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۹:۰۴

7 Feb 2020