۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۹۴۸۷
عضو کمیسیون انرژی در گفتگو با جهانبین:

مردم چهارمحال و بختیاری تا کی با بحران آب دست و پنجه نرم کنند، مسولان پنبه ها را از گوش بیرون بیاورند

سلطانی: آب شرب استان داراي نيترات بالا و غيربهداشتي است به طوری که اين آب حكايت از مرگ تدريجي مردم استان چهارمحال و بختياري دارد و از اين رو از مسئولان وزارت نيرو مي‌خواهم اقدامات جدي براي رفع اين مشكل انجام دهند.
مردم چهارمحال و بختیاری تا کی با بحران آب دست و پنجه نرم کنند، مسولان پنبه ها را از گوش بیرون بیاورند
اميرعباس سلطاني در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: چهارمحال و بختیاري با داشتن یک درصد خاك كشور و كمتر از یک درصد جمعيت
آن، ۱۰ درصد آب كشور را تامين مي‌كند و اين در حالي است كه مردم استان نه تنها از آب كشاورزي و صنعتي محروم هستند بلكه براي تامين آب شرب بهداشتي با مشكلات جدي روبرو هستند.

وي افزود: آب شرب استان داراي نيترات بالا و غيربهداشتي است به طوری که اين آب حكايت از مرگ تدريجي مردم استان چهارمحال و بختياري دارد و از اين از مسئولان وزارت نيرو مي‌خواهم اقدامات جدي براي رفع
اين مشكل انجام دهند.

سلطانی تصریح کرد: با وجود این كه در دولت‌هاي گذشته از نيروهاي استان در پست‌هاي مختلف مديريتي استفاده شد اما اين مسئله در دولت يازدهم محقق نشده است از اين رو درخواست دارم در تعيين استاندار از نيروهاي توانمند بومي استان استفاده شود تا رضايت مردم حاصل شود.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار تامين اعتبارات لازم براي اجراي پروژه محور فراملي شهركرد،
بروجن، لردگان و خوزستان با توجه به حجم تصادفات و تلفات مالي و جاد‌ه‌اي اين محور شد.

سلطانی با انتقاد از اجرايي نشدن پروژه انتقال آب سبزه كوه با توجه به خريد دستگاه حفاري و كمبود شديد آب شرب، كشاورزي و صنعتي بعد از گذشت ۱۸ سال از شروع پروژه مذكور، خواستار توجه ويژه به تكميل اين پروژه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۰:۰۸

28 Dec 2019