۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۹۴۷۰
روشندل حافظ ده جزء قرآن :

بعد از نابینایی اعتماد به نفس و انگیزه ام بیشتر شد

روشندل حافظ ده جزء قرآن کریم گفت: بعداز نابینایی انگیزه و اعتماد به نفس بیشتری در خود حس کردم و نگذاشتم شرایط مرا مغلوب کند.
بعد از نابینایی اعتماد به نفس و انگیزه ام بیشتر شد
به گزارش جهانبین، سرور علمدار متولد شهر قهفرخ(فرخ شهر) ، از کلاس پنجم دبستان، از کلاس پنجم نابینا شده است و این مشکل راه را برای تلاش و انگیزه بیشتر به فعالیتهای اجتماعی، هنری، ورزشی و برنامه های روز مره نبسته است.

این جوان با استعداد که فعالیت قرآنی خود را از سن ۱۶ سالگی شروع کرده اظهار داشت: حافظ ده جزء قرآن ام و در رشته های تدبر و تفسیر و تجوید قرآن کار کرده ام و الان دانشجوی کارشناسی روانشناسی هستم.

وی در خصوص فعالیتهای فرهنگی هنری خود توضیح داد: در رشته های موکت بافی، حصیر بافی، مروارید بافی، مکرومه بافی و قالی بافی و چرم دوزی فعالیت دارم و مدرک کسب کرده ام.

علمدار قهفرخی که در رشته گل بال مقام سوم تیمی کشوری را هم دارد تاکید کرد: از لحاظ توانایی و استعداد فرقی بین نابینایان و سایر افراد نیست و همه می توانند با تلاش و پشتکار به موفقیت برسند.

وی با توصیه جوانان به شرکت در فعالیتهای هنری و فرهنگی و ورزش و قرآنی تصریح کرد: جوانی نوجوانی بهترین زمان آموزش و آموختن است.

علمدار قهفرخی گفت: حفظ قرآن تاثیر مثبت خوب در زندگی و تقویت روحیه دارد و ما هر چه داریم از قرآن داریم.

وی با تشکر از خانواده خود بیان داشت: مشوق اصلی من مادرم بود و همیشه از صمیم قلب می گویم مادر دوستت دارم./
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۲۸:۴۱

21 Jan 2020