۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۹۴۳۶

نارضایتی مردم لردگان از یک طرفه شدن خیابان چشمه برم

یا تصمیم شورای تامین شهرستان لردگان، مدتی است که خیابان برم لردگان به حالت یک طرفه در آمده است اما این تصمیم، نارضایتی هایی را برای برخی مردم لردگان در پی داشته است.
نارضایتی مردم لردگان از یک طرفه شدن خیابان چشمه برم
به گزارش خبرنگار جهانبین، در پی نارضایتی های عمومی به وضعیت ترافیک خودروهای مسافربر در ایستگاه جنوب شهر (ایستگاه میلاس) و بروز تنش ها و درگیریهای لفظی و فیزیکی فراوان بین رانندگان در این محل، در نهایت با پیگیریهای راهنمایی و رانندگی و طبق تصمیمات شورای تأمین شهرستان، تصمیم بر این شد که خیابان چشمه برم  به صورت یک طرفه دراید.
بر اساس این گزارش، طبق تصمیم نهایی این شورا، خدروها بایستی هنگام ورود به شهر از این مسیر تردد کرده و برای خروج از شهر و سوار کردن مسافر به طرف روستاهای جنوبی در ایستگاههای مرکز شهر اقدام نموده و از مسیر بلوار رسالت عبور نمایند.

 این تصمیم علاوه بر اخلال در روند کار مسافران و خودروهای مسافر بر شخصی و عمومی، اعتراض شدید بازاریان این محل را نیز به دنبال داشته است و به دنبال آن،  بیش از  ۴۰ نفر از مغازه داران این  محل، هفته پیش در مقابل فرمانداری تجمع کرده و با امضای طوماری، خواستار رفع این مشکل شدند.
 به گفته بازاریان این شهر، ایستگاه میلاس یکی از دروازه های قدیمی شهر لردگان با عرض ناچیز، جوابگوی بار ترافیکی و حجم خودروهای این مسیر را ندارد، ازسوی دیگر به  این ایستگاه درمسیر تردد اهالی روستاهای مرتبط به شهر در قسمت جنوب و جنوب غربی لردگان، باعث رونق بازار در این مکان گردیده است لذا با اجرایی شدن این تصمیم بازار این محله کساد خواهد شدانتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۳۱

26 Dec 2019