۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۹۲۵۱
مسولان صدا و سیما اقدام کنند:

آیا باشروع فصل بارش، امسال شبکه های تلویزیونی کوهرنگ قطع می شوند؟

باشروع فصل بارش شبکه های تلویزیونی در برخی از ساعات شیانه روز در بعضی نقاط شهرستان کوهرنگ و اردل، دچار قطعی می شوند، از این رو می طلبد که صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این زمینه همچون سال های قبل تلاشی دو چندان داشته باشد.
آیا باشروع فصل بارش، امسال شبکه های تلویزیونی کوهرنگ قطع می شوند؟
به گزارش خبرنگار جهانبین از کوهرنگ، هر سال باشروع بارش نزولات آسمانی شبکه های تلویزیونی در شهرستان کوهرنگ دچار مشکل شده  و حداقل یک تادو روز طول می کشد تا این شبکه ها دوباره وصل شوند و این روند تاپایان فصل زمستان ادامه دارد وباعث ناراضایتی برخی مردم شده است.
یکی از عوامل موثر در جلوگیری از فرهنگ استفاده از ماهواره، ایجاد بستر مناسب برای پخش برنامه های رادیویی و تلویزیونی و غنی سازی محتوایی شبکه های تلویزیونی و  است.
از سویی نبود زیرساخت های لازم برای راه اندازی شبکه های دیجیتال و قطع و وصل شدن شبکه های تلویزیونی، موجب شده است، برخی خانواده ها به سمت ماهواره و شبکه های برون مرزی سوق داده شود.

 لذاباتوجه به کمتر برخورداربودن شهرستان کوهرنگ، بایستی هر چه زود تر مسئولین استانی وشهرستانی این مشکل رابرطرف نمایند و با  راه اندازی شبکه های دیجیتال در این شهرستان، راه نفوذ دشمن از طریق شبکه های ماهواره ای را بسته نگه دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۸:۴۰

6 Jan 2020