۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : ۹۲۰۱
عضو شورای اسلامی شهرکرد:

فردی برای شهرداری انتخاب شود که در یک تعامل سازنده و مثبت با دولت باشد

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد گفت: تلاش می شود فردی به عنوان شهردار شهرکرد انتخاب شود که اهل تعامل با دستگاه های دولتی باشد.
فردی برای شهرداری انتخاب شود که در یک تعامل سازنده و مثبت با دولت باشد

حمید فتح‌الهی در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: با آغاز به کار رسمی شورای چهارم به سرعت کمیسیون‌های شورای اسلامی شهرکرد تشکیل و نمایندگان آن‌ تعیین شدند.

وی از تدوین برنامه‌های متعددی در این شورا خبر داد و افزود: جلسات شورا به طور مرتب با حضور اعضا تشکیل می‎شود و برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان برنامه‌های خوبی تدوین شده است.

فتح‌الهی، انتخاب شهردار را یکی از مهمترین برنامه‌های شورا اعلام کرد و گفت: فردا شب نخستین جلسه تخصصی انتخاب شهردار شهرکرد برگزار می‎شود و نتایج آن از سوی رسانه‌های استان اطلاع‌رسانی می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر شهرکرد با بیان اینکه همسو بودن شهردار جدید با مسئولان ارشد استانی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: تلاش می‌شود فردی برای شهرداری انتخاب شود که در یک تعامل سازنده و مثبت با دولت باشد.

فتح‌الهی خاطرنشان کرد: از آنجا که اعتبارات شهرداری محدود است و ما برای اجرای طرح‌های توسعه شهری خود نیازمند اعتبارات کافی هستیم ضروری است تا شهرداری انتخاب شود که دارای روحیه تعاملی باشد و بتواند با برقراری ارتباط با دستگاه‌های مختلف شرایط مناسب را برای پیشبرد برنامه‌ها فراهم کند.

وی افزود: امید می‎رود با انتصاب سریع‌تر استاندار استان بتوان در انتخاب یک شهردار کارآمد و موثر گام‌های مهمی برداشته شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۴:۲۷

14 Feb 2020