۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۳:۲۰
کد مطلب : ۸۹۵۸
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری

برگزاری ۴۵۱ برنامه در هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس امسال با عنوان "درس ها و عبرت های دفاع مقدس" نام گذاری شد که حول این محور ۴۵۱ برنامه در سطح استان طی این هفته برگزار می شود
برگزاری ۴۵۱ برنامه در هفته دفاع مقدس
به گزارش جهان بین نیوز رضا محمد سلیمانی سردار فرماندهی سپاه چهار محال و بختیاری در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با عنوان "درس ها و عبرت های دفاع مقدس" نام گذاری شد که حول این محور ۴۵۱ برنامه در سطح استان طی این هفته برگزار می شود. از تعداد ۴۵۱ برنامه ۵۰ برنامه درون سازمانی و ۴۰۱ برنامه تحت عنوان برون سازمانی در سطح استان برنامه ریزی شده است که متناسب به نیاز و واقعیت های جامعه برگزار می شود.

سردار سلیمانی با اشاره با این که چندین برنامه به صورت سمبلیک در استان و نمادین است گفت: رژه ۳۱ شهریور که با همکاری کلیه نیروهای مسلح و سمبلیک در مرکز استان برگزار می شود. در این رژه علاوه بر یگانها تعداد بیش از ۲۰ گردان حضور دارند و در مجموع ۶۱ یگان رژه رونده خواهیم داشت.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطر نشان شد: از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دیدار فرماندهان با ائمه جماعات در مراکز شهرستانها، اجرای نمایش زرهی و بازسازی عملیات کربلای ۱۰ که تلفیق رزم با هنر می باشد که در این برنامه سعی شده است از هنرمندان استان استفاده شود، نمایشگاه کتاب با عنوان جهاد و حماسه در رده های استانی و با موضوعیت فرهنگی، جنگ نرم و سرمایه های داخلی با تعداد ۲۵ غرفه برپا می شود، رونمایی از چندین کتاب دفاع مقدس، سخنرانی فرماندهان نواحی قبل از خطبه های نماز جمعه در شهرستان ها می باشد.

وی دیدار با خانواده های معزز شهدا، رزمندگان و جانبازان را در هفته دفاع مقدس یکی از کارهای مهم دانست و گفت: دیدار از این یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و تجلیل و خدمت به آنها از افتخارات ماست که به صورت مداوم در طی سال از خانواده های این عزیزان دیدار به عمل می آید .

در ادامه نشست سردار محمدسلیمانی برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری شب خاطره یاد یاران در شهرستانها، نواختن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، افتتاح چندین پایگاه و خانه عالم و همچنین چندین سوله ورزشی ۹ دی و صالحین،تقدیر از بسیجیان نمونه و برگزاری برنامه های ورزشی و پیاده روی خانوادگی دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۰۴

10 Jan 2020