۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۸۴۸۲
مسئول بسیج اساتیداستان:

تکفیری ها، آدمکشان بی احساس

اسرائیل و آمریکا با حمایت نظامی و مالی این گروه ظاله به دنبال تامین امنیت اسرائیل در منطقه و نسل کشی شیعیان در دنیا هستند.
تکفیری ها، آدمکشان بی احساس

دکتر احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید در گفتگو با جهان بین نیوز گروه تکفیری را گروهی انحرافی و ظاله دانست و اظهار داشت: فرقه تکفیری از اهل تسنن، در قرن ۶ به پیروی از ابن تیمیه شکل گرفت که اعتقاد به جسمانیت خداوند متعال دارند و هرگونه توسل و درخواست شفاعت از پیامبر و امامان را حرام و گناه می دانند و زیارت اهل قبور را خروج از دین معرفی می کنند.

وی افزود: این گروه انحرافی در بیش از صد سال پیش به رهبری محمد بن عبدالوهاب و همکاری محمد بن سعود حاکم درعیه کشور عربستان را به تسخیر خود در آوردند و مکتب وهابیت را در عربستان گسترش دادند تا به امروز این خاندان سعودی از نظر سیاسی حاکم این منطقه می باشد.

دکتر بسیج در ادامه گفت: این گروه در ظاهر به قرآن توجه دارند و تفسیر قرآن را حرام می دانند و معتقد به پیروی از بزرگان اهل سنت در گذشته هستند که به همین خاطر به آنها سلفی می گویند. معتقد هستند هر کس متفاوت با بزرگان آنها بیندیشد کافر است.

مسئول بسیج اساتید خاطر نشان کرد: فرقه تکفیری افرادی هستند بی احساس و بی عاطفه که به سادگی هر کسی را کافر می خوانند و حکم قتل آن را صادر می کنند و فقط هوس را می شناسند همانطور که مستحضر هستید امروزه طیف وسیعی از گروه سلفی تحت عنوان گروه های جهادی طالبان، القاعده، النصره و ... در راستای اهداف کشورهای مستبد و استعمارگری مانند آمریکا و اسرائیل در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق و بویژه سوریه فعالیت های غیر اخلاقی و ضد بشری انجام می دهند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۷:۵۶

12 Jan 2020