۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۸۴۶۱
ادامه داستان اراضی وردنجان و تومانک...

تجمع اعتراض آمیز مردم وردنجان در پی پلمپ بانک صادرات این شهر

جمعی از مردم وردنجان در پی پلمپ بانک صادرات این شهر، مبنی بر فعالیت این بانک در اراضی وقفی، تجمع اعتراض آمیز کردند.
تجمع اعتراض آمیز مردم وردنجان در پی پلمپ بانک صادرات این شهر
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز، در این تجمع که دیروز سه شنبه 5 شهریور راس ساعت 10صبح آغاز شده بود بیش از 150نفر از مردم شهر وردنجان و روستای تومانک، نسبت به حکم صادره مبنی بر پلمپ بانک صادرات شعبه وردنجان اعتراض کردند.

به گفته اهالی این شهر، چندین سال است که حکمی مبنی بروقفیت تمامی اراضی مسکونی و کشاورزی وردنجان وتومانک با مالکیت خانم آرزو صفوی (مقیم آمریکا) صادر شده است و به دلیل اعتراض مردم در دادگاه تجدید نظر رفته است و در جدید ترین حکم صادره، بانک صادرات شعبه وردنجان در صورتی قادر به ادامه فعالیت است که اجاره بهای زمین از سال تاسیس تا به امروز را پرداخت کند.
بر اساس این گزارش،  مردم این منطقه خواستار رویت و بازبینی اصل این سند وقفی هستند که فرد مذکور یا وکیل وی تا به حال هیچ سند و مدرکی را در اختیار آنان قرار نداده است.
مولوی یکی از افراد پیگیر پرونده،  در گفتگو با خبرنگار جهان بین گفت: نظرمردم وردنجان وتومانک دررابطه باحکم صادر شده این است که  اگر اراضی وقف است چرامدعیان، اصل سندرا  ارایه نمی دهند و  چرا یکی از مسئولان عالی رتبه استان دربین مردم حاضر نمی شود وجوابگوی پرسشهای مردم باشند؟
رفیعی، یکی دیگر از اهالی این شهر بیان داشت: ده هزارنفر مردم وردنجان وتومانک بااین همه شهید وروحانی آیا دروغ میگویند وطرف مدعی راست میگوید؟ چرا اصل سند ها از این شخص یا از طریق دادگاه به مردم نشان داده نمی شود؟
پس از گذشت یک ساعت از این تجمع، محمدی، فرماندار شهرستان بن با مردم معترض صحبت کرد و با هماهنگی های لازم، مجوز فعالیت موقت این بانک تا رای بعدی دادگاه را صادر کرد.
به گزارش جهانبین، این، چهارمین تجمع اعتراض آمیز مردم وردنجان در چهار سال اخیر است .
وردنجان با جمعیتی افزون بر 7500نفر در 17کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال وبختیاری قرار دارد.شغل اغلب اهالی این شهرجدیدالتاسیس، کشاورزی است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

زری
بابا حقشونا میخوان منم بودم همین کارو میکردم

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۹:۳۶

2 Jan 2020