۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۸۲۸۸
پتروشیمی بروجن در پیچ و خم اما ها و اگرها....

اندک نور امید ساخت پتروشیمی بروجن از کجا سوسو می کند؟

گفتگو با فرماندار شهرستان بروجن و چرایی توقف ساخت این کارخانه...
پتروشیمی بروجن با گذشت قریب به هفت سال از آغاز عملیات کلنگ‌زنی تاکنون هیچ‌گونه عملیات اجرایی در خصوص آن صورت نگرفته است و می‌توان گفت این طرح جزو طرح‌های اجرا نشده در استان چهارمحال و بختیاری است .
اندک نور امید ساخت پتروشیمی بروجن از کجا سوسو می کند؟
فتاح کرمی فرماندار شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت:برای اجرای پتروشیمی بروجن بیش از ۳۰۰ هکتار از اراضی گردنه حلوایی در نظر گرفته شده است.

کرمی گفت: از زمان تغییر نام این پروژه از پتروشیمی چهارمحال به پتروشیمی بروجن ۲۰ درصد از سهام آن در بورس تهران عرضه و معامله شد و طی هماهنگی های های انجام شده، صندوق توسعه ملی مژده اعتبار ۳۵۰ میلیون یورویی را داده است.

وی با بیان این که مجتمع پتروشیمی بروجن از مصوبات نخستین سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری است، گفت: ظرفیت تولید سالانه این مجتمع ۳۰۰ هزار تن پلی‌اتیلن سنگین در سال است.

کرمی در ادامه گفت:در صورت تامین اعتبار لازم برای این پروژه قرارگاه خاتم الانبیاء هم در آن سهمی خواهد داشت و طی هماهنگی‌های لازم خط لوله ۲۸۲ کیلومتری انتقال مواد نفتی از جنوب به بروجن را برعهده خواهد داشت.

کرمی افزود: پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از آن سالانه ۳۰۰ هزار تن پلی اتیلن سنگین تولید شود.

کرمی در پایان گفت:در رایزنی‌های اخیر توسط استاندار و نماینده شهرستان بروجن در مجلس راه‌گشایی‌هایی صورت گرفته که اندک نور امیدی در دل این پروژه سوسو می‌زند.






مرجع : پایگاه خبری کلار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

امید رئیسی
با سلام من دانشجوی مهندسی شیمی گرایش پتروشیمی هستو وجویای کار از ابتدای ورود به دانشگاه دل به ورود به این شرکت خوش کرده و از این بابت خوشحال بوده نه فقط من بلکه تمام دانشجویان این رشته در بروجن ، از شما در خواست دارم اطلاعات جامع تری درباره این موسسه در سایت قرار دهید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۶:۵۵

31 Dec 2019