۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۸۲۵۴

پائیز، زمان برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی « تلاوت » در چهارمحال و بختیاری

نخستین دوره مسابقات قرآنی تلاوت در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن، پاییز امسال در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
پائیز، زمان برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی « تلاوت » در چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهان بین، مدیرکل سازمان تبلیغات استان،گفت: توسعه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم میان قاریان و حافظان به منظور تسلط بیشتر آنان بر آیات قرآن و ترویج تلاوت از حفظ بین قاریان قرآن کریم از جمله اهداف برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی تلاوت است.
حجت الاسلام رحمت الله اروجی با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن و در دو گروه آقایان در دو رده سنی بالا و پایین ۱۶ سال و بانوان در رده سنی بالای ۱۶ سال برگزار می شود، افزود: مرحله استانی مسابقات تلاوت، مهر و آبان و مرحله کشوری هم بهمن امسال برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برای نخستین دوره مسابقات تلاوت، ویژگی‌هایی در نظر گرفته  شده که بر این اساس شرکت کنندگان در هر دو رشته این مسابقات باید آیات قرآنی را از حفظ قرائت کنند.
اروجی با بیان اینکه در رشته قرائت تحقیق در مرحله استانی هشت قطعه و در مرحله کشوری ۱۳ قطعه از سوره های بقره، آل عمران، انعام، توبه، اسراء، نور، عنکبوت و زمر در نظر گرفته شده است، افزود: در این بخش هم لازم است شرکت کنندگان آیات تمامی قطعات را از حفظ بوده و بر مفاهیم قطعات تسلط داشته باشند.

وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در مسابقات نخستین دوره مسابقات قرآنی تلاوت تا پنجم شهریور امسال فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.telavat.ir در این مسابقات نام نویسی کنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۰:۰۳

13 Jan 2020