۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۸۱۱۶

آیا زیر ساخت جاده شهرکرد وردنجان مطمئن است؟

جمعی از مردم بن و وردنجان از عدم نظارت کافی و صحیح بر چهار خطه شهرکرد- دارن گلایه دارند.
آیا زیر ساخت جاده شهرکرد وردنجان مطمئن است؟
برخی مردم شهر های بن و وردنجان در گفت وگو با خبر نگار جهانبین نیوز اظهار داشتند: مسولین طرح دوخطه شهرکرد-وردنجان-بن نظارت کاملی بر ساخت و بررسی این طرح ندارند و از شهرکرد به وردنجان شاهد یک جاده با زیر ساخت نسبتا غیر استاندارد هستیم.
یکی از این شهروندان که خود تجربه جاده سازی داشته، تصریح کرد: هم اکنون کوبیدن این جاده به صورت استاندارد اجرا نمی شود و مصالح به صورت کامل و صحیح مخلوط و میکس نشده اند این در حالی است که چنین جاده هایی با حجم فعالیت پائین می تواند برای جان شهروندان خطرآفرین باشد.
یکی دیگر از اهالی این شهر گفت: این جاده هم مشاور و هم مهندس ناظر دارد و فقط برای آسانی کار خود به آزمایش از یک نقطه کوچکی که بهتر کار شده، اقدام می کنند و مابقی قسمت های جاده بدون نظارت کافی و آزمایشات متعدد ساخته می شود.
یکی دیگر از شهروندان با اشاره به جاده بروجن - لردگان عنوان کرد: جاده بروجن- لردگان بعد از دو سال نسشت کرده است که با وجود این تجربه بازهم اقدام به ساخت یک جاده بدون نظارت صحیح در یکی از جاده های مواصلاتی غرب کشور (شهرکرد-بن-داران) کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: اکثر اوقات در رسانه ها و تلویزیون، مقصر اصلی سوانح جاده ای و تصادفات را، شخص راننده اعلام می کنند، در حالی که جاده بی کیفیت هم درصدی از این خطرات را متحمل می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۵:۲۳

27 Dec 2019