۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۸۰۶۷
پیگیری جهانبین نیوز در باره یکی از مطالبات مردم،

اختصاص امام جمعه، انتظار مردم شهر وردنجان از مسولین

مردم متدین وردنجان انتظار دارند،باتوجه به اینکه بیش از۳۰۰نفرروحانی وطلبه درشهرشان هست، نمازعبادی سیاسی جمعه دراین شهربرگزار شود.
اختصاص امام جمعه، انتظار مردم شهر وردنجان از مسولین
مردم ولایت مدار و متدین وردنجان که درکارنامه خودسابقه های فراوانی ازافتخارات کسب کردند انتظاردارند باتوجه به اینکه بیش از۳۰۰نفر روحانی وطلبه در این شهر است نمازعبادی سیاسی جمعه دراین شهربرگزار شود.
به گزارش خبرنگار جهان بین نیوز از وردنجان، اخیرا مردم این شهر با درخواست از شورای شهر و نامه نگاری این شورا به شورای سیاست گزاری ائمه جمعه استان، این موضوع را پیگیری کرده اند.
به گفته، یکی از اعضای شورای شهر وردنجان، شورای سیاستگزاری با درخواست مردم وردنجان مبنی بر اختصاص امام جمعه موافقت دارد اما بحث بر سر تعیین امام جماعت است که گزینه های بسیاری مطرح شده است.
طبق این گزارش چهار روحانی پیشکسوت این شهر در صدر لیست انتخاب امام جمعه وردنجان هستند که اسامی آنان عبارتند از حجج اسلام کریمی، اسماعیلی(شیخ مسلم) ، مولوی و اسماعیلی.
گفتنی است وردنجان با اهدای 90 شهید در هشت سال دفاع مقدس، در سال 1390 به عنوان روستایی با بیشترین تعداد شهدا در کشور شناخته شد.

وردنجان با دارا بودن 8هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان جدیدالتاسیس بن بوده و در 17 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۶:۱۱

27 Dec 2019