۰
plusresetminus
شاهین ابراهیمی
shahin252ebrahimi@yahoo.com
www.abbi.ir


102 مسئول منابع انسانی و تربیت و آموزش بسیج اساتید استان چهار محال و بختیاری عنوان کرد: چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه ها امسال با شعار «تحول در علوم انسانی مبنای ایجاد تمدن نوین اسلامی است» تعریف و طراحی شده است.

سید مجتبی احمدی افزود: چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی سراسرکشور از ۲۸ الی ۳۱ مرداد ماه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحج امام رضا (ع) و با حضوربیش از هزار استاد دانشگاه - که تعدادی از آن‌ها نیز به اتفاق خانواده‌هایشان در این اجلاس حضور خواهند داشت، که تعداد 13 نفر از اساتید بسیجی این استان در این اجلاس شرکت خواهند کرد.

وی افزود: این اجلاس در گام چهاردهم در راستای تحقق نام گذاری سال حماسه سیاسی و اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری هدف گذاری شده است. 

احمدی با اشاره به شعار چهاردهمین اجلاس اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکزآموزش عالی و پژوهشی سراسرک شور با عنوان «تحول در علوم انسانی، مبنای ایجاد تمدن نوین اسلامی» اضافه کرد: این اجلاس، کارش را در قالب کارگروه‌های مختلف در زمان مقرر آغاز خواهد کرد که بیش از۱۰ کارگروه با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته دانشگاه‌ها در شهر مشهد پیرامون محورهای مختلف به بحث و تبادل نظر، ارزیابی، آسیب‌شناسی و راهبردهای جدید خواهند پرداخت. 

به گفته وی، حضور محققان برجسته و صاحب نام دانشگاه‌ها در این اجلاس می‌تواند دستاوردهایی را برای اساتید در مراکز آکادمیک و دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در طول سال، جاری و ساری نماید. 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۵:۴۵

6 Jan 2020