۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۷۹۸۰

چهارمحال و بختیاری، سهمی در آسایش زائران در کربلا دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد از مهیا کردن برخی زیرساخت ها برای آسایش زائران عتبات عالیات در کربلا خبر داد.
چهارمحال و بختیاری، سهمی در آسایش زائران در کربلا دارد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت السلام والمسلمین محمد علی نکونام درخطبه های خود بعد از برگزاری نماز عید فطر در بین نمازگزاران از خرید دستگاه پخت نان سیار برای زائران امام حسین (ع)  و حضرت عباس (ع)خبر داد و گفت: یک دستگاه پخت نان بنام استان چهار محال و بختیاری با قیمتی بالغ بر 200میلیون تومان خریداری شده و در این راستا،  نام استان بر روی این دستگاه حک شده است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه خطبه ها  افزود: امسال بحمدالله برنامه ها  ماه مبارک رمضان خیلی خوب اجرا شدند و در آینده باید بیشتر از سال های قبل بر محتوای قرآن توجه کنیم.
امام جمعه شهرکرد همچنین از برگزاری برنامه سبک زندگی با حضور اساتید برتر در استان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه با محوریت سبک زندگی آن گونه که اسلام می خواهد از روز دوشنبه در دانشگاه شهرکرد شروع و شب ها بعد از نماز مغرب و عشا برای عموم مردم در مصلای امام خمینی برگزار می شود.
وی تصریح کرد: بندگی و اطاعت از خداوند فقط مخصوص ماه رمضان نبوده و همیشه باید مطیع امر خداوند باشیم و مبادا لحظه ای شیطان و دنیا در ما نفوذ و ما را از خداوند دور کند و در این روز از خداوند بخواهیم انچه را به اولیایش داده به ما نیز بدهد.   
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
کاش این 200 میلیون تومان خرج خود مصلی میشد امکانات رفاهی کربلا بیشتر به عهده دولت عراق است یا استانهای کشور همسایه!!!

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۱:۲۰

13 Jan 2020