۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۷۹۵۳

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی صادر کرد.
پیام تبریک رئیس مجمع نمایندگان استان به مناسبت روز خبرنگار
سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس با انتشار پیامی، روز خبرنگار را به دست اندرکاران عرصه اطلاع رسانی  تبریک گفت.
متن پیام رئیس مجمع نمایندگان استان که به پایگاه خبری تحلیلی  جهانبین نیوز ارسال شده است چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم



ن والقلم و مايسطرون

در دین محمد مصطفی(ص) تبلیغ و اطلاع رسانی اساس فرهنگ ناب اسلام است که همواره مورد تأکید آیات حکیمه قرآن حکیم بوده که آن را با بلاغت و فصاحت به افکار عمومی در جهان ابلاغ نموده و از این گستره بهره مند گردیده است .

خبرنگاري قدمتي دارد به عمر آفرينش؛ هر مکاني که خطي و رسمي براي برقراري با مخاطب در دل خود دارد، سندي بر حضور انديشه آدميست از ديرباز و پيشينه ضرورت تحليل پيرامون اوضاع و انتقال اطلاعات را نمايان مي سازد.

روز خبرنگار یادآور مردان و زنانی است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه گشتند، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت نام خویش را جاودانه ساختند.

اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر و روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ جامعه مطبوعات و رسانه استان، برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای این خطه از سرزمین‌ایران اسلامی، سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم.

انشاالله شما عزیزان با رسالتی که به آن مفتخرید در سالی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب به نام سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" مزین گشته نیز رهنمودهای دلسوزانه خود را از ما دریغ نکرده تا با رفع کاستی‌ها بتوانیم وظایف‌ خود را در این عرصه‌ مهم و اعتلای روز افزون کشور به درستی ایفا نماییم.



سید سعید زمانیان

نماینده شریف شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۷:۳۷

1 Jan 2020