۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۸
کد مطلب : ۷۹۴۷

سالن ورزش باستانی شهر بروجن منتظر نیم نگاه مسئولین +عکس

سالن ورزش باستانی بروجن با پیشرفت فیزیکی 95 درصد به دلیل کمبود اعتبارات متوقف است و تنها به علت پنج درصد باقی مانده آن مورد استفاده ورزشکاران قرارنگرفته!
سالن ورزش باستانی شهر بروجن منتظر نیم نگاه مسئولین +عکس

 

رئیس تربیت بدنی شهر برون، مسعود پرسته در گفتگو با خبر نگار ماافزود،سالن باستانی بروجن یکی از مصوبات سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت به شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری است که هم اکنون در کنار استخر شنای بروجن در مجموعه ورزشی بروجن احداث شده است.

پرسته اظهار داشت:اعتبارات سالن باستانی از طریق شرکت نفت پرداخت شده است که البته مقداری از آن هم بر عهده خود استان می باشد.

 

مسعود پرسته ادامه داد: این پروژه در حال حاضر کمبود اعتبارات دارد و همچنین باید برای تهیه تجهیزات داخل سالن تامین اعتبارات شود.

 

وی عنوان کرد: در  صورت تامین اعتبارات و خرید تجهیزات این پروژه به زودی به بهره برداری می رسد و ورزشکاران می ‌توانند از این پروژه ورزشی استفاده کنند.

بررسی های انجام شده حاکی از این است که هم اکنون در شهرستان بروجن مصوبات ورزشی بسیاری کلنگ زده شده است که برخی از آنها پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و برخی زیر 50 درصد دارند و از کمبود اعتبارات رنج می‌برند و تعدادی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

به امیدگوشه چشم مسئولان عزیز!

141

142

 

مرجع : کلار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۰:۲۴

31 Jan 2020