۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۷۸۹۲

شرايط وضوابط شركت فرهنگيان استان جهت انتخاب رشته در آزمون سراسري

معاون پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني آموزش و پرورش استان، شرايط وضوابط شركت فرهنگيان استان جهت انتخاب رشته در آزمون سراسري را اعلام كرد.
شرايط وضوابط شركت فرهنگيان استان جهت انتخاب رشته در آزمون سراسري
به گزارش جهانبین، معاون پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني آموزش و پرورش استان، شرايط وضوابط شركت فرهنگيان استان جهت انتخاب رشته در آزمون سراسري را اعلام كرد.
 قدرت الله آزاد در ادامه افزود:  فرهنگيان محترم قبل از انجام انتخاب رشته از شرايط وضوابط مربوطه اطلاع دقيق داشته باشند و موارد ذكرشده را مدنظر قراردهند.
وي داشتن حكم كارگزيني رسمي يا پيماني آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در آزمون و دريافت فرم معلم مبني بر موافقت كتبي با ادامه تحصيل شاغلين رسمي و پيماني از اداره آموزش و پرورش محل خدمت  را از شرايط شركت فرهنگيان جهت انتخاب رشته در آزمون سراسري دانست.
آزاد تصريح كرد: كليه رشته هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان در همه گروه هاي آزمايشي، مخصوص شاغلين رسمي و پيماني آموزش و پرورش است و ساير داوطلبان اعم از معلمان حق التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزي قراردادي، آزاد و ... مجاز به انتخاب رشته هاي تحصيلي ويژه فرهنگيان نبوده و در صورت انتخاب و قبولي در هر يك از رشته هاي تحصيلي مزبور، قبولي آنان «كان لم يكن» تلقي خواهد شد.
    معاون پژوهش و برنامه ريزي نيروي انساني آموزش و پرورش استان يادآور شد: با توجه به قانون مديريت خدمات كشوري، كاركنان دولت مجاز به استفاده از مأموريت آموزشي نيستند فرهنگيان محترم ضمن انجام خدمت، خارج از ساعت اداري موظف، ادامه تحصيل خواهند داد. بنابراين در انتخاب رشته خود نهايت دقت را به عمل آورند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۱:۰۹

12 Jan 2020