۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۷۸۲۷

افزایش وام مسکن مهر، بازار مسکن را با چالش‌های اساسی روبرو می‎کند

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش وام مسکن مهر، باعث تورم در قیمت، رهن و اجاره مسکن شده و این بازار را با چالش‌های اساسی روبرو می‎کند.
افزایش وام مسکن مهر، بازار مسکن را با چالش‌های اساسی روبرو می‎کند
\"Readبه گزارش جهانبین، مجید جلیل  اظهار داشت: مسکن مهر یکی از خدمات خوب دولت نهم و دهم در راستای تامین نیاز قشر کم‌ درآمد جامعه به مسکن بود اما ادامه این روند نیازمند نظارت و دقت بیشتری است.

وی افزود: به همت دولت نهم و دهم حدود یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شد اما این تعداد پاسخگوی نیاز اقشار کم درآمد جامعه نیست و ضروری است این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

همت دولت نهم و دهم حدود یک میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شد اما این تعداد پاسخگوی نیاز اقشار کم درآمد جامعه نیست و ضروری است این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

جلیل در واکنش به افزایش 30 میلیون تومانی وام مسکن مهر، گفت: افزایش وام مسکن مهر، نه تنها باعث تورم در قیمت، رهن و اجاره مسکن می‌شود بلکه باعث پر شدن جیب پیمانکاران، سوداگران و دلالان نیز می‎شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه افزایش سقف وام مسکن مهر هیچ خدمتی به متقاضیان این بخش نخواهد کرد، گفت: دولت با افزایش سقف وام مسکن مهر نه‌ تنها هیچ خدمتی به متقاضیان این بخش نکرده، بلکه این مصوبه باعث تورم نرخ مسکن و پر شدن جیب پیمانکاران و سوداگران این حوزه شده است.

جلیل با بیان نتایج منفی افزایش وام مسکن مهر، تصریح کرد: به طور کلی افزایش وام مسکن مهر، باعث تورم در قیمت، رهن و اجاره مسکن شده و این بازار را با چالش‌های اساسی مواجه خواهد کرد.وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی، کمیسیون عمران و همچنین کمیته مسکن با هرگونه افزایش وام مسکن مهر مخالف بوده چراکه این عمل باعث خواهد شد بدهی و اقساط بدهکاران مسکن مهر افزایش یافته و قابل پرداخت نباشد.

با موافقت هیئت وزیران و در راستای حمایت بیشتر دولت از دهک‌های پائین جامعه، سقف تسهیلات مسکن مهر تا سقف 30 میلیون تومان افزایش یافته است.

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۵:۰۹

11 Jan 2020