۰
plusresetminus
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان گفت: وظیفه همه در مقابل نظام و انقلاب تلاش مومنانه، بی ادعا و بی منت جهت حفظ ارزشها و پاسداشت خون شهداست.
همه باید با حمایت حکیمانه ، رصد هوشمندانه و نقد منصفانه دولت را در جهت اعتلای کشور و مطالبات مردم یاری کنند.
به گزارش جهان بین،سردار محمد سلیمانی در همایش روز قشر بسیج جامعه زنان استان با اشاره به روزهای پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان گفت: امید است در شبهای قدر سلامت دین و ایمان و عمل صالح برای ما رقم خورده باشد و بتوانیم از آخرین روزهای ماه مبارک نهایت بهره را ببریم.

وی ماه رمضان را ماه امام علی(ع) و تدبر در فرامین آن حضرت دانست و با اشاره به خطبه 173 نهج البلاغه اظهار داشت: تنها افراد بصیر و آگاه و بااستقامت لیاقت و شایستگی پرچمداری حق را دارند و هر جا بصیرت،موقعیت شناسی و دشمن شناسی باشد آنجا مبدا حرکت و تحول می باشد.

سلیمانی در ادامه تهدید، تحریم و مذاکره را سه ابزار دشمن برای مقابله با انقلاب دانست و تصریح کرد: سناریوی دیگر دشمن ایجاد بی ثباتی در کشورهای منطقه و ایجاد اختلافات مذهبی و قومی قبیله ای است.

وی با اشاره به دشمنی استکبار با اسلام ناب محمدی که ایران پرچمدار ان است بیان داشت: دشمن با اسلام لائیک مشکلی ندارد بلکه ان را ترغیب و تشویق و حمایت می کند اما با ایران که نماد حرکت و قدرت اسلام ناب و روحیه جهادی است ستیز دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان ایران را به عنوان مرکز سیاسی و منظومه جهان اسلام دانست و گفت: تمام تلاش و توطئه دشمن این است که حافظه تاریخی ملت ما را پاک کند تا نسلهای بعد از تاریخ پر افتخار خود بی خبر بمانند.

وی با اشاره به حرکت خصمانه ثبت حزب الله لبنان در لیست تروریست ها گفت: ملتی که برای دفاع از کشور و ارزشهای خود دفاع و مبارزه می کند تروریست معرفی می شود اما تروریست هایی دولتی نظیر اسرائیل دست به هر جنایتی می زنند.

سلیمانی گفتمان ولایت را گفتمانی غالب در منطقه دانست و تاکید کرد: دوره حاکمیت ناوها تمام شده است و این اراده ملت هاست که تاثرگذار است و تحقق این امر را در تحولات و بیداری اسلامی منطقه شاهدیم.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) تصریح کرد: مرزهای ما فراتر از مرزهای خاکی است و دوستداران و پیروان انقلاب اسلامی در ساحل مدیترانه و امریکای لاتین و غرب اسیا گواه این موضوع است.

وی اظهار داشت: وظیفه همه در مقابل نظام و انقلاب تلاش مومنانه، بی ادعا و بی منت جهت حفظ ارزشها و پاسداشت خون شهداست.

سلیمانی با اشاره به خصایص سه شهید شاخص سال 92 شهید دیالمه و شهید سید طاهره هاشمی و شهید سلیمان خاطر سیره عملی و نظری شهدا را بهترین الگو برای نسل جوان دانست.

وی با اشاره به مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر روحانی گفت: همه باید با حمایت حکیمانه و رصد هوشمندانه و نقد منصفانه دولت را در جهت اعتلای کشور و مطالبات مردم یاری کنند.

مرجع : پایگاه خبری بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۰:۲۰

2 Jan 2020