۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۴
کد مطلب : ۷۸۰۷

دهستان دستگرد از شهرستان کیار جدا شد و به شهرکرد پیوست

دهستان دستگرد واقع شامل روستا های دستگرد امامزاده،سورک ،ایرانچه و خیر آباد از شهرستان کیار جدا شد و به شهرستان شهرکرد پیوست .
دهستان دستگرد از شهرستان کیار جدا شد و به شهرکرد پیوست
به گزارش جهانبین، رئیس دفتر فرمانداری شهرستان کیار گفت : در پی مشکلاتی که پس از تشکیل شهرستان کیار به مرکزیت شلمزار برای ساکنان بخش   شرقی این شهرستان به وجود آمد با پیگیری های بسیار دامنه دار اهالی دهستان دستگرد از شهرستان کیار جدا و به شهرستان شهرکرد پیوست .
فروزنده افزود: در پی این تغییرات دهستان دستگرد امام زاده متشکل با روستا های دستگرد ،ایرانچه،سورک و خیرآباد از شهرستان کیار جدا و با پیوستن به شهرستان شهرکرد بخش جدیدی در شهرستان شهرکرد به مرکزیت فرخشهر را ایجاد شد .
گفتنی است بخش جدیدی در شهرستان کیار به مرکزیت روستای دزک تشکیل می گردد تا زین پس پاره ای ازمشکلات اهالی شرق شهرستان کیار بدین واسطه برطرف شود .
اهالی دهستان دستگرد به دلایل بسیار زیاد که از آن جمله می توان به مشکل تردد از دستگرد تا شلمزار ،نزدیکی دهستان دستگرد به فرخشهر و فاصله ی بسیار زیاد آن تا شلمزار و .......اشاره کرد خواستار جدایی از شهرستان کیار بودند .
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

انشا الله مبارک است
حمید رضا
واقعا دزک نیاز به بخشداری داشت تا انشا اله با مستقر شدن آن مردم فهیم و شهید پرور کیار شرقی از نعمات جمهوری اسلامی برخوردار گردنند از همه بخصوص استاندار نماینده محترم فرماندار کیار و بخشدار و ... تشکر می نماییم
محمد
با سلام
ضمن تشکر از پیگیری های استاندار وقت جناب آقای عنابستانی و نماینده محترم کیار در مجلس جناب آقای دکتر عزیزی .
به استحضار می رساند با اینکه بخشداری کیار شرقی در روزهای واپسین دولت محترم دهم به تصویب رسید اما متاسفانه پس از گذشت 3 ماه از دولت محترم یازدهم هنوز ابلاغ نشده است لذا اهالی بخش کیار شرقی از رئیس محترم جمهوری و وزارت کشور تقاضامندیم هرچه سریعتر بخشداری کیار شرقی را ابلاغ نمایند
اسدی
سلام
ضمن تبریک به استاندار جدید و محلی جناب آقای مهندس سلیمانی دشتکی از ایشان تقاضامندیم پیگیری جدی در خصوص ابلاغ بخشداری کیار شرقی را بفرمایند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۲:۴۹

1 Jan 2020