۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۷۸۰۶
در آخرین روز ریاست جمهوری احمدی نژاد:

مردی که خودروش را به احمدی نژاد هدیه می دهد

یکی از اهالی شهرکرد قصد دارد به یمن خدمات هشت ساله احمدی نژاد خودروش را به او هدیه کند.
مردی که  خودروش را به احمدی نژاد هدیه می دهد
این شهروند شهرکردی در گفتگو با خبرنگار جهان بین، می گوید:به پاس زحمات و خدمت هشت ساله رئیس جمهور ، می خواهم ماشین پیکانم را به احمدی نژاد اهدا کنم.
این مرد 60ساله که بازنشسته یکی از ادارات چهارمحال و بختیاری است، هدف از این کار را رضایت خداوند و پاسداشت زحمات بی شائبه رئیس جمهور قبل دانست.
سید ولی الله حسینی ، با اشاره به اینکه در هر دولت نقاط قوت و ضعفی وجود دارد، گفت:خارج از برخی رفتار ها و عملکرد ضعیف محمود احمدی نژاد، وی نسبت به  روسای جمهوری قبل، خدمات ارزنده تر و قابل تقدیری داشته و دلسوزی و دستگیری مردم تنها دغدغه وی بوده است.
وی بیان داشت: اقدام رئیس جمهور سابق مبنی بر فروش خودرو شخصی خود به منظور تامین مسکن معلولان و یاری جویی از مساکین یک اقدام بسیارخیرخواهانه و در خورشان بزرگان دینی مابود و امید است که دیگر مسولان نظام جمهوری اسلامی این گونه برنامه ها و رفتارهای انسان دوستانه را در جامعه اسلامی ترویج دهند.
وی بیان داشت: هرچند که زحمات این مرد دلسوز را نمی توان با مادیات پاسخ داد اما این جانب به نوبه خود و در وسع خودم از او قدردانی می کنم.









ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی
بابا ای ول کی میره این همه راها
فاطمه
خوب که چی؟نه خوب خودت بشین فکر کن ببین.............
حامد
به نظر من احمدی نژاد لیاقتش خیلی بالاست درسته که دو سال آخر ریاستش ضعیف عمل کرد اما در مجموع خدمات ارزنده ای به مردم و کشور عطاکرد
محمدجواد
خدا همه خدمت گزاران به این نظام را به سلامت دارد....
عسل
تونیکی میکن ودر دجله انداز
که ایزد در بیابانت دهد باز

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۵:۱۰

31 Dec 2019